Uniwersytet Futures i Opcji
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Uniwersytet Futures i Opcji

pod kierownictwem prof. SzFagra

IndeksIndeks  PortalePortale  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

OSS

Go down 
AutorWiadomość
betonowe_buty
TA SYSTEM TRADER
TA  SYSTEM  TRADER
betonowe_buty

Liczba postów : 19454
Registration date : 02/10/2007

OSS Empty
PisanieTemat: OSS   OSS EmptyNie 15 Lis 2009, 16:00

Sprajt napisał:
Mylogi, ja rozumialem wykres warkocza w ten sposob, ze jesli baza wynosi 100 i na warkoczu bede mial jedna skrajna linie np na 80 a druga skrajna linie na 170 to oznaczaloby, ze moge sie spodziewac w najgorszym przypadku straty 20% a w najlepszym przypadku jak bede mialszczescie zysku 70%.

"We have simulated 100 traders accounts and their equity curves during more than 450 trades, assuming that the process of trading is absolutely random with the only known and determined parameters : win/loss ratio and win probability. You can play yourself with other parameters and see the possible future development of your equity curve!

As you can see it's a very efficient system in the long run. You start with initial capital equal to 100 points and end up with 300 points in your account on average! Though there's one trader who was not lucky enough and whose account experienced a temporal drawdown to 93. This example represent a system with the positive mathematical expectation of profit. If you tried our applet then you can see that it's equal to 0.50 In other words, every buck put in a trade returns 50 cents of profit on average.
If you try a system with win/loss equal to 1.00 and win probability equal 0.50 than you will get something like this. On average the system is neutral and an average account should have a horizontal straight equity curve. But in reality as in the markets there are traders who are just more lucky than other ones. So money flows from unlucky hands to lucky ones in this zero-sum game. I think you understand that in such case your playing the markets is nothing more than trivial coin tossing."

nie, qwa, mialem racje a ktos mi probuje wmowic, ze nie rozumiem po angielsku OSS Lol

Mylogi napisal:
chlopie czy ty naprawde jestes taki nierozumny czy sobie jaja robisz?

jesli ty patrzysz na ten wykres i porownujesz to ze zrobiles kase x 6 z tym ze te linie siegaja tam poziomu 700 i muslisz ze to oznacza procentowo 600% to ja pierdole poddaje sie !!!

czy Ty wiesz wogole co to jest wartosc oczekiwana i po co sie ja liczy?

masz w tej formatce jasno napisane co treba wpisac w poszczegolene komorki

w jedna W/L czyli relacje sredniej straty do sredniego wzrostu
a w drugiej trafnosc
ilosc krzywych wynniku jakie chcesz wygenerowac
koniec

nie mozesz wpisywac tam innych parametrow jak profit factor
rownie dobrze mozesz tam wpisac numer dowodu osobistego i dlugosc czlonka
i tez wygenrowac jakis wykresy
ale nie wklejaj tego na forum i nie zdezinformuj ludzi
Powrót do góry Go down

OSS
Powrót do góry