Uniwersytet Futures i Opcji

pod kierownictwem prof. SzFagra
 
IndeksIndeks  PortalePortale  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  
Share | 
 

 UFO - 18.06.2013r.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
AutorWiadomość
MICHU



Liczba postów: 15167
Registration date: 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:27

Windziarz napisał:
Płochliwy Łoś napisał:
jak to bylo z tymi kwaterami u opcjonera?
bo bym nad morko wyskoczył
flaszka za nocleg? jak to to było?

Opcjoner podobno daje za darmo się rozłożyć campingiem, w zamian trzeba posprzątać i wywieźć
120 ton gruzu, no ale w dwa tygodnie się uwiniesz Cool 

zamów sobie autokar, pójdzie szybciej
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:27

Powrót do góry Go down
thorgall



Liczba postów: 12356
Age: 100
Registration date: 09/07/2008

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:27

Piotrek691 napisał:
thorgall napisał:
Piotrek691 napisał:


Thorgall Ty już we wtorki jak to mawiają ruskie buhasz? affraid
To srebro co jest zakopałeś nic Ci nie pomoże What a Face

zły jestem
bo przegrałem dzisiaj 180zł
a rzadko mi się to zdarza

co bucham papierosy?
pale czerwone marlboro paczkę dziennie

Buhać to w ruskim slangu "chlać" Very Happy

aaaaa
mam dzisiaj dzień niefartowny
w tesco spotkałem kumpla
kupował piwo cytrynowe
mówi że dobre
wziąłem i ja czteropak
w domu pacze a to k.... 2%
dla dzieci piwo kupiłem
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:29



lol! lol!lol!
Powrót do góry Go down
rafalx



Liczba postów: 2118
Registration date: 31/10/2012

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:29

thorgall napisał:
Piotrek691 napisał:
thorgall napisał:
Piotrek691 napisał:
Chyba mnie pojebało do reszty. Wziełem eL na EURAUD i coś czuję jak to się odwinie to będzie doktor oj Boli
Ten instrument jest bardziej wściekły od ejota. affraid


zaboli
w każdej chwili waluta EURO może przestać istnieć Very Happy

a wtedy SL jest nieaktualny
i znikają wszystkie pieniądze Very Happy

Thorgall Ty już we wtorki jak to mawiają ruskie buhasz? affraid
To srebro co jest zakopałeś nic Ci nie pomoże What a Face

zły jestem
bo przegrałem dzisiaj 180zł
a rzadko mi się to zdarza

co bucham papierosy?
pale czerwone marlboro paczkę dziennie

180 zł?
Mi też się rzadko zdarza przegrać tak mało, dlatego Cię rozumiem
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Diablo



Liczba postów: 26594
Age: 36
Location: Polak Ateista
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:32


ostatnio laska robiłą mi striptis przy tym utworze,
utworek taki sobie ale to wspomnienie, mam nadzieje ze nieraz mi zrobi tym przyjemnosc bo łądnie dupką wywijała Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
barura



Liczba postów: 8236
Registration date: 22/10/2009

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:33

Te podsłuchy jednak poczebne som. Jestem cala, jakem barura, ZZZZA.....


Ostatnio zmieniony przez barura dnia Wto 18 Cze 2013, 23:57, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Płochliwy Łoś



Liczba postów: 642
Registration date: 28/12/2008

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:33

Windziarz napisał:
Płochliwy Łoś napisał:
jak to bylo z tymi kwaterami u opcjonera?
bo bym nad morko wyskoczył
flaszka za nocleg? jak to to było?

Opcjoner podobno daje za darmo się rozłożyć campingiem, w zamian trzeba posprzątać i wywieźć
120 ton gruzu, no ale w dwa tygodnie się uwiniesz Cool 


120 ton to strasznie duzo
świnskie warunki
nie chce znać opcjonera za to
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:34

thorgall napisał:

...
aaaaa
mam dzisiaj dzień niefartowny
w tesco spotkałem kumpla
kupował piwo cytrynowe
mówi że dobre
wziąłem i ja czteropak
w domu pacze a to k.... 2%
dla dzieci piwo kupiłem

Też byłem w Tesco i też kupiłem piwo cytrynowe. Shocked Shocked Shocked
Ale całkiem świadomie, bo mi się pić chciało po dwugodzinnym bieganiu za piłką w 32 stopniach.
Powrót do góry Go down
thorgall



Liczba postów: 12356
Age: 100
Registration date: 09/07/2008

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:36

Płochliwy Łoś napisał:
Windziarz napisał:
Płochliwy Łoś napisał:
jak to bylo z tymi kwaterami u opcjonera?
bo bym nad morko wyskoczył
flaszka za nocleg? jak to to było?

Opcjoner podobno daje za darmo się rozłożyć campingiem, w zamian trzeba posprzątać i wywieźć
120 ton gruzu, no ale w dwa tygodnie się uwiniesz Cool 


120 ton to strasznie duzo
świnskie warunki
nie chce znać opcjonera za to
fajni koledzy jesteście
on ma zwapnienie piszczeli
a do gruzu chętnych nie ma
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
barura



Liczba postów: 8236
Registration date: 22/10/2009

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:36

Dziś jest o niej głośno. Jutro też będziemy o niej mówić
7 slajdów


  • Obserwuj nas
    Share on facebookFacebook Mobile

Dzi­siaj wszyst­ki­mi stro­na­mi plot­kar­ski­mi rzą­dzi­ła tylko jedna osoba - Pa­try­cja Woj­na­row­ska, była dziew­czy­na tan­ce­rza Lesz­ka Stan­ka i Mi­cha­ła Ko­ter­skie­go. Tylko u nas zo­ba­czysz zdję­cia Pa­try­cji zu­peł­nie nago.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
rafalx



Liczba postów: 2118
Registration date: 31/10/2012

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:38

Diablo (krt) napisał:

ostatnio laska robiłą mi striptis przy tym utworze,
utworek taki sobie ale to wspomnienie, mam nadzieje ze nieraz mi zrobi tym przyjemnosc bo łądnie dupką wywijała Very Happy

Ta? Very Happy



PS
Coś mnie ostatnio refleks zawodzi Evil or Very Mad


Ostatnio zmieniony przez rafalx dnia Wto 18 Cze 2013, 23:39, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Płochliwy Łoś



Liczba postów: 642
Registration date: 28/12/2008

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:38

thorgall napisał:
Płochliwy Łoś napisał:
Windziarz napisał:
Płochliwy Łoś napisał:
jak to bylo z tymi kwaterami u opcjonera?
bo bym nad morko wyskoczył
flaszka za nocleg? jak to to było?

Opcjoner podobno daje za darmo się rozłożyć campingiem, w zamian trzeba posprzątać i wywieźć
120 ton gruzu, no ale w dwa tygodnie się uwiniesz Cool 


120 ton to strasznie duzo
świnskie warunki
nie chce znać opcjonera za to
fajni koledzy jesteście
on ma zwapnienie piszczeli
a do gruzu chętnych nie ma

wiesz..200 kg to jeszcze
ale po 120 tonach to ja sam dostane zwapnienia piszczeli

mnie sie wydaje ze opcjo sam gruz nosi
i nogi go bolą
a te fraszki o bieganiu to przykrywka
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Piotrek691
Cieć Forumowy
Cieć Forumowy


Liczba postów: 3267
Age: 45
Location: 2 godziny do przodu
Registration date: 15/04/2010

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:39

barura napisał:
Dziś jest o niej głośno. Jutro też będziemy o niej mówić

Dzi­siaj wszyst­ki­mi stro­na­mi plot­kar­ski­mi rzą­dzi­ła tylko jedna osoba - Pa­try­cja Woj­na­row­ska, była dziew­czy­na tan­ce­rza Lesz­ka Stan­ka i Mi­cha­ła Ko­ter­skie­go. Tylko u nas zo­ba­czysz zdję­cia Pa­try­cji zu­peł­nie nago.

Fajna laska, ale pocieszam się, że to nie mnie doprowadza do rozpaczy i ruiny finansowej Very Happy

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów: 15167
Registration date: 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:42

rafalx napisał:
thorgall napisał:
Piotrek691 napisał:
thorgall napisał:
Piotrek691 napisał:
Chyba mnie pojebało do reszty. Wziełem eL na EURAUD i coś czuję jak to się odwinie to będzie doktor oj Boli
Ten instrument jest bardziej wściekły od ejota. affraid


zaboli
w każdej chwili waluta EURO może przestać istnieć Very Happy

a wtedy SL jest nieaktualny
i znikają wszystkie pieniądze Very Happy

Thorgall Ty już we wtorki jak to mawiają ruskie buhasz? affraid
To srebro co jest zakopałeś nic Ci nie pomoże What a Face

zły jestem
bo przegrałem dzisiaj 180zł
a rzadko mi się to zdarza

co bucham papierosy?
pale czerwone marlboro paczkę dziennie

180 zł?
Mi też się rzadko zdarza przegrać tak mało, dlatego Cię rozumiem

rafał tyle to chyba płaci spridu za otwarcie tylko pozycji
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
spacerolog



Liczba postów: 1320
Location: ZIEMIA
Registration date: 29/12/2012

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:42

Mylogi napisał:
thorgall napisał:
OpCjOnEr napisał:
Sluchajcie, nie wiem czemu po bieganiu przez kilka godzin bola mnie piszczele. Prawie codziennie biegam, czesciej po plazy a czasem (np dzis) po betonie ale niezaleznie od tego gdy skoncze to tak mnie napierdalaja piszczele, ze ledwo po schodach wchodze jak inwalida. :shock:Po 2-3h przechodzi calkiem no ale za kazdym razem tak mam.
Nie wiecie czym to moze byc spowodowane i czy to grozne jest czy po prostu nogi mam niewybiegane i sie z czasem przystosuja?
Bo kondycyjbie daje rade z palcem w dupie, dzis 5.2km i spokojnie jezcze z 3 wiecej bym dolozyl gdyby nie te nogi.

jak biegniesz musisz wyjąć palec z dupy
tylko jedna ręka ci wtedy lata i stąd przeciążenia


Też się uśmiałem jak norka:brawo:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Płochliwy Łoś



Liczba postów: 642
Registration date: 28/12/2008

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:46

Piotrek691 napisał:
barura napisał:
Dziś jest o niej głośno. Jutro też będziemy o niej mówić

Dzi­siaj wszyst­ki­mi stro­na­mi plot­kar­ski­mi rzą­dzi­ła tylko jedna osoba - Pa­try­cja Woj­na­row­ska, była dziew­czy­na tan­ce­rza Lesz­ka Stan­ka i Mi­cha­ła Ko­ter­skie­go. Tylko u nas zo­ba­czysz zdję­cia Pa­try­cji zu­peł­nie nago.

Fajna laska, ale pocieszam się, że to nie mnie doprowadza do rozpaczy i ruiny finansowej Very Happy


ze zdjecia wynika, że jest do wziecia
i kazdy moze ją wyruchać na chodniku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
rafalx



Liczba postów: 2118
Registration date: 31/10/2012

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:46

MICHU napisał:
rafalx napisał:
thorgall napisał:
Piotrek691 napisał:
thorgall napisał:
Piotrek691 napisał:
Chyba mnie pojebało do reszty. Wziełem eL na EURAUD i coś czuję jak to się odwinie to będzie doktor oj Boli
Ten instrument jest bardziej wściekły od ejota. affraid


zaboli
w każdej chwili waluta EURO może przestać istnieć Very Happy

a wtedy SL jest nieaktualny
i znikają wszystkie pieniądze Very Happy

Thorgall Ty już we wtorki jak to mawiają ruskie buhasz? affraid
To srebro co jest zakopałeś nic Ci nie pomoże What a Face

zły jestem
bo przegrałem dzisiaj 180zł
a rzadko mi się to zdarza

co bucham papierosy?
pale czerwone marlboro paczkę dziennie

180 zł?
Mi też się rzadko zdarza przegrać tak mało, dlatego Cię rozumiem

rafał tyle to chyba płaci spridu za otwarcie tylko pozycji

Ale kiedyś się odegram.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
rafalx



Liczba postów: 2118
Registration date: 31/10/2012

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:54

Płochliwy Łoś napisał:
Piotrek691 napisał:
barura napisał:
Dziś jest o niej głośno. Jutro też będziemy o niej mówić

Dzi­siaj wszyst­ki­mi stro­na­mi plot­kar­ski­mi rzą­dzi­ła tylko jedna osoba - Pa­try­cja Woj­na­row­ska, była dziew­czy­na tan­ce­rza Lesz­ka Stan­ka i Mi­cha­ła Ko­ter­skie­go. Tylko u nas zo­ba­czysz zdję­cia Pa­try­cji zu­peł­nie nago.

Fajna laska, ale pocieszam się, że to nie mnie doprowadza do rozpaczy i ruiny finansowej Very Happy


ze zdjecia wynika, że jest do wziecia
i kazdy moze ją wyruchać na chodniku

Też myślę, że każdy.
od 10 000 za noc
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Wto 18 Cze 2013, 23:59

Dezerter napisał:


lol! lol!lol!

Bezsens.

Jakiś surrealizm, o co tu kaman? Przechodzą sobie przez kolejne drzwi dla zabawy? To ich rajcuje?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kaczor



Liczba postów: 14063
Age: 36
Registration date: 07/05/2009

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:00

no osly ja ci tam zle nei zycze ale czasami na forexie NIE ZAWRACA, zeskaluj sobie usd/chf z 2007 ostatnie kilkanascie lat.Waluty maja duzo wiekszy podklad fundamentalny niz gieldy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:02

barura napisał:
Dziś jest o niej głośno. Jutro też będziemy o niej mówić
7 slajdów


  • Obserwuj nas
    Share on facebookFacebook Mobile

Dzi­siaj wszyst­ki­mi stro­na­mi plot­kar­ski­mi rzą­dzi­ła tylko jedna osoba - Pa­try­cja Woj­na­row­ska, była dziew­czy­na tan­ce­rza Lesz­ka Stan­ka i Mi­cha­ła Ko­ter­skie­go. Tylko u nas zo­ba­czysz zdję­cia Pa­try­cji zu­peł­nie nago.

Kolejna lanserka (z) dupy?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
rafalx



Liczba postów: 2118
Registration date: 31/10/2012

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:03

OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:


lol! lol!lol!

Bezsens.

Jakiś surrealizm, o co tu kaman? Przechodzą sobie przez kolejne drzwi dla zabawy? To ich rajcuje?

"O co tu kaman?" dobryżart dobryżart dobryżart
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:04

kaczor napisał:
.Waluty maja duzo wiekszy podklad fundamentalny niz gieldy

Czyżby? scratch No nie wiem.

Chyba tylko longtermowo w perspektywie co najmniej miesięcy bo na intraday te ruchy z dupy mają tyle wspólnego z funamentami co moja dupa z zeszłorocznym śniegiem.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:06

rafalx napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:


lol! lol!lol!

Bezsens.

Jakiś surrealizm, o co tu kaman? Przechodzą sobie przez kolejne drzwi dla zabawy? To ich rajcuje?

"O co tu kaman?" dobryżart dobryżart  dobryżart

No ale z czego zacieszasz?

To jak w kawale: wchodzi facet do windy a tam schody.

No co oni tam robią? Wchodzą jednymi drzwiami i później mają wybór otworzyć lewe czy prawe skoro na wprost jest otwarte?
Przecież to jakaś totalna bzdura do sześcianu jest zrobiona chyba po to by firma wstawiająca drzwi przytuliła.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MedKit*
Całkiem Dobra Wróżka
Całkiem Dobra Wróżka


Liczba postów: 2465
Location: KryspinLand
Registration date: 23/05/2008

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:09

OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:


lol! lol!lol!

Bezsens.

Jakiś surrealizm, o co tu kaman? Przechodzą sobie przez kolejne drzwi dla zabawy? To ich rajcuje?

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Płochliwy Łoś



Liczba postów: 642
Registration date: 28/12/2008

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:10

rafalx napisał:
Płochliwy Łoś napisał:
Piotrek691 napisał:
barura napisał:
Dziś jest o niej głośno. Jutro też będziemy o niej mówić

Dzi­siaj wszyst­ki­mi stro­na­mi plot­kar­ski­mi rzą­dzi­ła tylko jedna osoba - Pa­try­cja Woj­na­row­ska, była dziew­czy­na tan­ce­rza Lesz­ka Stan­ka i Mi­cha­ła Ko­ter­skie­go. Tylko u nas zo­ba­czysz zdję­cia Pa­try­cji zu­peł­nie nago.

Fajna laska, ale pocieszam się, że to nie mnie doprowadza do rozpaczy i ruiny finansowej Very Happy


ze zdjecia wynika, że jest do wziecia
i kazdy moze ją wyruchać na chodniku

Też myślę, że każdy.
od 10 000 za noc


paczka frytek starczy
sama sie pcha na bolca
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
rafalx



Liczba postów: 2118
Registration date: 31/10/2012

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:11

OpCjOnEr napisał:
rafalx napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:


lol! lol!lol!

Bezsens.

Jakiś surrealizm, o co tu kaman? Przechodzą sobie przez kolejne drzwi dla zabawy? To ich rajcuje?

"O co tu kaman?" dobryżart dobryżart  dobryżart

No ale z czego zacieszasz?

To jak w kawale: wchodzi facet do windy a tam schody.

No co oni tam robią? Wchodzą jednymi drzwiami i później mają wybór otworzyć lewe czy prawe skoro na wprost jest otwarte?
Przecież to jakaś totalna bzdura do sześcianu jest zrobiona chyba po to by firma wstawiająca drzwi przytuliła.

Opcjo, popatrz najpierw na kolory drzwi a później na klamki. Wtedy zrozumiesz dobryżart
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:13

rafalx napisał:
OpCjOnEr napisał:
rafalx napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:


lol! lol!lol!

Bezsens.

Jakiś surrealizm, o co tu kaman? Przechodzą sobie przez kolejne drzwi dla zabawy? To ich rajcuje?

"O co tu kaman?" dobryżart dobryżart  dobryżart

No ale z czego zacieszasz?

To jak w kawale: wchodzi facet do windy a tam schody.

No co oni tam robią? Wchodzą jednymi drzwiami i później mają wybór otworzyć lewe czy prawe skoro na wprost jest otwarte?
Przecież to jakaś totalna bzdura do sześcianu jest zrobiona chyba po to by firma wstawiająca drzwi przytuliła.

Opcjo, popatrz najpierw na kolory drzwi a później na klamki. Wtedy zrozumiesz dobryżart

No ale co? Kolory są różne a klamki wydają się być takie same no i co z tego? Jakie to ma znaczenie bo nadal nie czuję bazy o co tu biega.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:13

Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch
Powrót do góry Go down
MICHU



Liczba postów: 15167
Registration date: 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:13

Co prawda autokar nie przyjechał ale są dla ufoków inne wysoce intratne propozycje

UWAGA !!! liczba miejsc ograniczona !!!





Wink
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
rafalx



Liczba postów: 2118
Registration date: 31/10/2012

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:15

OpCjOnEr napisał:
rafalx napisał:
OpCjOnEr napisał:
rafalx napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:


lol! lol!lol!

Bezsens.

Jakiś surrealizm, o co tu kaman? Przechodzą sobie przez kolejne drzwi dla zabawy? To ich rajcuje?

"O co tu kaman?" dobryżart dobryżart  dobryżart

No ale z czego zacieszasz?

To jak w kawale: wchodzi facet do windy a tam schody.

No co oni tam robią? Wchodzą jednymi drzwiami i później mają wybór otworzyć lewe czy prawe skoro na wprost jest otwarte?
Przecież to jakaś totalna bzdura do sześcianu jest zrobiona chyba po to by firma wstawiająca drzwi przytuliła.

Opcjo, popatrz najpierw na kolory drzwi a później na klamki. Wtedy zrozumiesz dobryżart

No ale co? Kolory są różne a klamki wydają się być takie same no i co z tego? Jakie to ma znaczenie bo nadal nie czuję bazy o co tu biega.

Na rozmiar, na rozmiar patrz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:17

Chyba sie na tym wzorowali:



Taki sam bezsens choć ja lubię surrealizm.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:19

Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Aha no teraz zajarzyłem.... zgadza się, mi trzeba kawę na ławę.

A że w salonie drzwi to niemal pewne - NATO aqrat wpadłem Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Diablo



Liczba postów: 26594
Age: 36
Location: Polak Ateista
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:23

OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Aha no teraz zajarzyłem.... zgadza się, mi trzeba kawę na ławę.

A że w salonie drzwi to niemal pewne - NATO aqrat wpadłem Very Happy

Opcjo a jak bys zrozumial taka sytuacje? Odwozisz laske do domu, byliscie na kolacji, bylo buzi no slodko ze az mdli, i ona ci mowi wpadniesz na herbate? Co odpowiadasz?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:27

Diablo (krt) napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Aha no teraz zajarzyłem.... zgadza się, mi trzeba kawę na ławę.

A że w salonie drzwi to niemal pewne - NATO aqrat wpadłem Very Happy

Opcjo a jak bys zrozumial taka sytuacje? Odwozisz laske do domu, byliscie na kolacji, bylo buzi no slodko ze az mdli, i ona ci mowi wpadniesz na herbate? Co odpowiadasz?

No spoko, why not?
Raczej bym się nie wykręcił, że nie mam czasu.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Diablo



Liczba postów: 26594
Age: 36
Location: Polak Ateista
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:29

OpCjOnEr napisał:
Diablo (krt) napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Aha no teraz zajarzyłem.... zgadza się, mi trzeba kawę na ławę.

A że w salonie drzwi to niemal pewne - NATO aqrat wpadłem Very Happy

Opcjo a jak bys zrozumial taka sytuacje? Odwozisz laske do domu, byliscie na kolacji, bylo buzi no slodko ze az mdli, i ona ci mowi wpadniesz na herbate? Co odpowiadasz?
No tak, w koncu chce ci sie pic scratch
No spoko, why not?
Raczej bym się nie wykręcił, że nie mam czasu.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:30

Diablo (krt) napisał:
OpCjOnEr napisał:
Diablo (krt) napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Aha no teraz zajarzyłem.... zgadza się, mi trzeba kawę na ławę.

A że w salonie drzwi to niemal pewne - NATO aqrat wpadłem Very Happy

Opcjo a jak bys zrozumial taka sytuacje? Odwozisz laske do domu, byliscie na kolacji, bylo buzi no slodko ze az mdli, i ona ci mowi wpadniesz na herbate? Co odpowiadasz?
No tak, w koncu chce ci sie pic scratch
No spoko, why not?
Raczej bym się nie wykręcił, że nie mam czasu.

Chuj tam z piciem, skoro sama zaprasza to chyba jakies zainteresowanie wykazuje, tak? Pić przy okazji się może zachcieć.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
rafalx



Liczba postów: 2118
Registration date: 31/10/2012

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:30

OpCjOnEr napisał:
Diablo (krt) napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Aha no teraz zajarzyłem.... zgadza się, mi trzeba kawę na ławę.

A że w salonie drzwi to niemal pewne - NATO aqrat wpadłem Very Happy

Opcjo a jak bys zrozumial taka sytuacje? Odwozisz laske do domu, byliscie na kolacji, bylo buzi no slodko ze az mdli, i ona ci mowi wpadniesz na herbate? Co odpowiadasz?

No spoko, why not?
Raczej bym się nie wykręcił, że nie mam czasu.

A jakby była 21.55 a o 22.00 miałby Beny przemawiać?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:33

Ale tą cwaniarę bym podkapował do Vincentego:

http://goraca-kasia.blogspot.com/p/patnosci.html?zx=448819cd7da049f7

Qpuje gacie np. za 30 zeta, pochodzi parę dni i z zapachem sprzedaje np. za stówę zboczeńcowi.... to jest normalny DOCHÓD, działalność zarobkowa. A gdzie podatek? Very Happy Very Happy

Swoją drogą fajnieby tak znaleźć idiotów, którzy byliby skłonni zapłacić siano mi za gacie z zapachem mojej moszny lub dupy - złoty interes dobryżart dobryżart dobryżart
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:33

rafalx napisał:
OpCjOnEr napisał:
Diablo (krt) napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Aha no teraz zajarzyłem.... zgadza się, mi trzeba kawę na ławę.

A że w salonie drzwi to niemal pewne - NATO aqrat wpadłem Very Happy

Opcjo a jak bys zrozumial taka sytuacje? Odwozisz laske do domu, byliscie na kolacji, bylo buzi no slodko ze az mdli, i ona ci mowi wpadniesz na herbate? Co odpowiadasz?

No spoko, why not?
Raczej bym się nie wykręcił, że nie mam czasu.

A jakby była 21.55 a o 22.00 miałby Beny przemawiać?

Nie szkodzi, smartfona mam to bym najwyżej zerknął na chwilę ale to by nie przeszkodziło.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:37

rafalx napisał:
OpCjOnEr napisał:
Diablo (krt) napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Aha no teraz zajarzyłem.... zgadza się, mi trzeba kawę na ławę.

A że w salonie drzwi to niemal pewne - NATO aqrat wpadłem Very Happy

Opcjo a jak bys zrozumial taka sytuacje? Odwozisz laske do domu, byliscie na kolacji, bylo buzi no slodko ze az mdli, i ona ci mowi wpadniesz na herbate? Co odpowiadasz?

No spoko, why not?
Raczej bym się nie wykręcił, że nie mam czasu.

A jakby była 21.55 a o 22.00 miałby Beny przemawiać?

dobryżart dobryżartdobryżart

Rafał, ale żeś się rozkręcił. Very Happy
Powrót do góry Go down
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:38

Yenot jakby chciał korbić jeszcze.

96.2 może być jutro teoretycznie.

Na h4 nieśmiało się wykaraskiwuje z trendu spadkowego. H1 wygląda guciowo na longa.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:41

Dezerter napisał:
rafalx napisał:
OpCjOnEr napisał:
Diablo (krt) napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Aha no teraz zajarzyłem.... zgadza się, mi trzeba kawę na ławę.

A że w salonie drzwi to niemal pewne - NATO aqrat wpadłem Very Happy

Opcjo a jak bys zrozumial taka sytuacje? Odwozisz laske do domu, byliscie na kolacji, bylo buzi no slodko ze az mdli, i ona ci mowi wpadniesz na herbate? Co odpowiadasz?

No spoko, why not?
Raczej bym się nie wykręcił, że nie mam czasu.

A jakby była 21.55 a o 22.00 miałby Beny przemawiać?

dobryżart dobryżartdobryżart

Rafał, ale żeś się rozkręcił. Very Happy

I tak tego ciula nigdy nie słucham bo nie mam CNBC ani live streamu z FEDu, wystarczą mi świeczki.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów: 58145
Age: 34
Location: Breslau
Registration date: 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:43

Już te nogi przestały mi ale tak do godziny bo skończeniu biegu to masakra jest.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
thorgall



Liczba postów: 12356
Age: 100
Registration date: 09/07/2008

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:47

OpCjOnEr napisał:
Już te nogi przestały mi ale tak do godziny bo skończeniu biegu to masakra jest.
a ty masz nowoczesną tą proteze?
bo może być już przestarzała
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
rafalx



Liczba postów: 2118
Registration date: 31/10/2012

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:50

Dezerter napisał:
rafalx napisał:
OpCjOnEr napisał:
Diablo (krt) napisał:
OpCjOnEr napisał:
Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Aha no teraz zajarzyłem.... zgadza się, mi trzeba kawę na ławę.

A że w salonie drzwi to niemal pewne - NATO aqrat wpadłem Very Happy

Opcjo a jak bys zrozumial taka sytuacje? Odwozisz laske do domu, byliscie na kolacji, bylo buzi no slodko ze az mdli, i ona ci mowi wpadniesz na herbate? Co odpowiadasz?

No spoko, why not?
Raczej bym się nie wykręcił, że nie mam czasu.

A jakby była 21.55 a o 22.00 miałby Beny przemawiać?

dobryżart dobryżartdobryżart

Rafał, ale żeś się rozkręcił. Very Happy

Duszyczka Opcjonera idzie do bram nieba.
Tam Piter pyta:
- Duszyczko, powiedz nam co zrobiłaś dobrego za swojego żywota?
Opcjoner długo myśli:
- Raz wspomogłem Micha i dałem mu 10 zł i raz kupiłem babce gestapo śniadanie za 5 zł.
Św. Piotr pyta Boga:
- No i co z nim zrobimy?
- A oddaj mu te 15 złotych i niech idzie do diabła.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 00:53

Czy Zygmunt już w blokach startowych? Suspect

Już za minutkę zamykamy budkę, a dokładnie za siedem.
Powrót do góry Go down
Zygmunt de Bill



Liczba postów: 707
Registration date: 23/12/2011

PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 01:01

Dezerter napisał:
Opcjo, Jehowi są znani z tego, że chodzą po domach i pukają do każdych drzwi.
Więc taki dowcip z tymi drzwiami - żeby nauczyli się pukać do każdych. Zdjęcie prawdopodobnie zrobione w salonie sprzedaży drzwi.
Nie wiem nawet, jak to wytłumaczyć. Normalnie ludzie to po prostu rozumieją, ale Tobie trzeba wszystko wprost, bez podtekstów.
Ja się nie dziwię, że nie masz dziewczyny, one nigdy wprost niczego nie mówią.
Ja się czasem wqrwiam o to, więc dla Ciebie to byłby totalny kosmos. scratch

Ja myślę, że dlatego właśnie Opcjo nie ma problemu z zarabianiem na giełdzie. Ta właśnie "ułomność" w jednym przypadku przeszkadza w drugim pomaga.
P.S. Dobrze żeś się w końcu zlitował ...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Gość
Gość



PisanieTemat: Re: UFO - 18.06.2013r.   Sro 19 Cze 2013, 01:02

Powrót do góry Go down
 

UFO - 18.06.2013r.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 6 z 6Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

 Similar topics

-
» UFO - 20.03.2013r. Zima
» UFO - 25.03.2013r. ... i co z tym Cyprem ?
» UFO - 27.03.2013r
» UFO - 06-07.04.2013r Weekend
» UFO - 25.04.2013r.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Uniwersytet Futures i Opcji  :: -