Uniwersytet Futures i Opcji

pod kierownictwem prof. SzFagra
 
IndeksIndeks  PortalePortale  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 UFO 25 05 2016 r.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AutorWiadomość
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:01

MICHU napisał:
Witam ufoki  Smile

Na elektronicznym Cyborg Antku delux bylo ostatnio Tak:

eL 10.065 i obrotka na eS 10.180.

I teraz czeka na obrotke.

Nie zaszumiajcie Antka bo to jest miszcz systemów.  lol!

a te Antki to zdrowe sa na ciele ??

bo moze by tak chcieli przyjsc do rwania truskawek ?
normalnie mozna nawet 100 zl dniowki zarobic
jak sie caly dzien popracuje i plecy nie zabolą
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dex



Liczba postów : 7859
Registration date : 14/09/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:05

OpCjOnEr napisał:
dex napisał:
OpCjOnEr napisał:
Osły napisał:
pojebalo mi sie wczoraj i czxesc fusd wzialem na wrzesien zamiast na lipiec
a na wrzesniu jeszcze otwarcvia nie bylo
taka "k**wa płynność" Mad Mad - nie ma kasy , wszystko u Micha

a ja nie bede im otwieral i w dodatku po cenie +1 zł

Ale ty "gópi" jesteś dobryżart dobryżart

Przecież na kontraktach walutowych sa bazy dodatnie będące ekwiwalentami swapów. Im późniejszy tym droższy ale nie ma to w ogóle znaczenia dla speqlacji jaką uprawiasz.
Wziąłbyś na fx to płacisz swap za trzymanie przez noc longa, wziałeś na GPW to nie płacisz swapu ale w zamian masz odpowiednio wyższą bazę, która po utrzymaniu do wygaśniecia wychodzi na to samo co suma swapów za te dni.

Doeduqj się.

Różnice bazy pomiędzy seriami na kontraktach walutowych są korzystniejsze niż punkty swap na forex.
https://www.gpw.pl/pub/files/PDF/pochodne_2014/pochodne2014_3.pdf

Brak konfliktu interesów.... a Osły ma ten konflikt

Ta prezentacja którą wkleiłem to oczywiście marketingowy shit - cały rynek to przecież jeden wielki konflikt interesów.
Chodziło mi bardziej o to, że trzymanie eL na kontraktach walutowych jest tańsze niz na forex.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22518
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:07

MICHU napisał:
Witam ufoki  Smile

Na elektronicznym Cyborg Antku delux bylo ostatnio Tak:

eL 10.065 i obrotka na eS 10.180.

I teraz czeka na obrotke.

Nie zaszumiajcie Antka bo to jest miszcz systemów.  lol!


Ubrali Antka w eL po 10.164, stop 10.128

doping doping doping doping doping
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:09

wcxzoraj chyba Mariner wklejal
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/straty-na-forex-czarny-czwartek-tms-brokers,243,0,2088179.html

jak jeszcze raz do mnie zadzwonia ,dzwonili bo gralem w reklamie -konkursie
to powiem ze juz sie zareklamowali wczesniej "sprawą Adriana Szyngiera"
i mnie tamta reklama wystarczy zeby ich szerokim lukiem omijac
(olać ciepłym moczem - jak bede wkurwiony ) Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22518
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:09

MICHU napisał:
MICHU napisał:
Witam ufoki  Smile

Na elektronicznym Cyborg Antku delux bylo ostatnio Tak:

eL 10.065 i obrotka na eS 10.180.

I teraz czeka na obrotke.

Nie zaszumiajcie Antka bo to jest miszcz systemów.  lol!


Ubrali Antka w eL po 10.164, stop 10.128

doping doping doping doping doping

Czemu wylaczyliscie ? Sad
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:10

MICHU napisał:
MICHU napisał:
Witam ufoki  Smile

Na elektronicznym Cyborg Antku delux bylo ostatnio Tak:

eL 10.065 i obrotka na eS 10.180.

I teraz czeka na obrotke.

Nie zaszumiajcie Antka bo to jest miszcz systemów.  lol!


Ubrali Antka w eL po 10.164, stop 10.128

doping doping doping doping doping

wiedziałem ze te Twoje Antki to golasy byly Mad Mad

ps
co Ci wyłaczyli ?/
net , prad czy  ciepla wode ?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:13

dzisaj bedzie dzien - "25 maja - dzien osła" - drugiego swira  
czyli po prostu jednego z wielu

ale niedlugo piatek i czyj to bedzie dzien ??????
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:14

i znowu s na usd/pln zarabia  zarabiam

jestem lepszy niz 2 Antki
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22518
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:17

MICHU napisał:
MICHU napisał:
MICHU napisał:
Witam ufoki  Smile

Na elektronicznym Cyborg Antku delux bylo ostatnio Tak:

eL 10.065 i obrotka na eS 10.180.

I teraz czeka na obrotke.

Nie zaszumiajcie Antka bo to jest miszcz systemów.  lol!


Ubrali Antka w eL po 10.164, stop 10.128

doping doping doping doping doping

Czemu wylaczyliscie ? Sad

Zlitowali sie i wlaczyli.  Smile
Pozwalaja sygnaly za free podawac. geek

Zeby nie bylo ta eSka zamknieta po 10.141. cheers

Wynik: 154 pkt
cheers


Ostatnio zmieniony przez MICHU dnia Sro 25 Maj 2016, 10:20, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:17

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów : 66937
Age : 36
Location : Breslau
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:19

dex napisał:
OpCjOnEr napisał:
dex napisał:
OpCjOnEr napisał:
Osły napisał:
pojebalo mi sie wczoraj i czxesc fusd wzialem na wrzesien zamiast na lipiec
a na wrzesniu jeszcze otwarcvia nie bylo
taka "k**wa płynność" Mad Mad - nie ma kasy , wszystko u Micha

a ja nie bede im otwieral i w dodatku po cenie +1 zł

Ale ty "gópi" jesteś dobryżart dobryżart

Przecież na kontraktach walutowych sa bazy dodatnie będące ekwiwalentami swapów. Im późniejszy tym droższy ale nie ma to w ogóle znaczenia dla speqlacji jaką uprawiasz.
Wziąłbyś na fx to płacisz swap za trzymanie przez noc longa, wziałeś na GPW to nie płacisz swapu ale w zamian masz odpowiednio wyższą bazę, która po utrzymaniu do wygaśniecia wychodzi na to samo co suma swapów za te dni.

Doeduqj się.

Różnice bazy pomiędzy seriami na kontraktach walutowych są korzystniejsze niż punkty swap na forex.
https://www.gpw.pl/pub/files/PDF/pochodne_2014/pochodne2014_3.pdf

Brak konfliktu interesów.... a Osły ma ten konflikt

Ta prezentacja którą wkleiłem to oczywiście marketingowy shit - cały rynek to przecież jeden wielki konflikt interesów.
Chodziło mi bardziej o to, że trzymanie eL na kontraktach walutowych jest tańsze niz na forex.

A no możliwe aczkolwiek arbitraż że tu L a na forex S się nie opłaca.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:21

34-letnia weganka podjęła próbę wspięcia na najwyższy szczyt świata, aby pokazać swoim studentom,
że weganie "nie są słabi". Zmarła w wyniku choroby wysokościowej.

http://www.wykop.pl/link/3184751/weganka-zginela-ukazujac-ze-weganie-moga-wszystko-podczas-wspiecia-na-everest/
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dex



Liczba postów : 7859
Registration date : 14/09/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:22

Osły napisał:
wcxzoraj chyba Mariner wklejal
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/straty-na-forex-czarny-czwartek-tms-brokers,243,0,2088179.html

jak jeszcze raz do mnie zadzwonia ,dzwonili bo gralem w reklamie -konkursie
to powiem ze juz sie zareklamowali wczesniej "sprawą Adriana Szyngiera"
i mnie tamta reklama wystarczy zeby ich szerokim lukiem omijac
(olać ciepłym moczem - jak bede wkurwiony ) Very Happy

Widzisz, na platformie ECN (jak TMS Brokers) nie grasz przeciwko market makerowi tylko przeciwko innym graczom.
W przypadku gdy nie ma płynnosci (jak w czarny czwartek), wielu graczy zostaje wystopowanych z ujemnym saldem z powodu poślizgu.
Broker nie ma tyle środków by zapłacić wygranym dopóki przegrani nie spłacą tych ujemnych sald.

W przypadku gdy broker jest market makerem nie ma tego problemu - grasz przeciwko brokerowi i najwyżej on bankrutuje.


Ostatnio zmieniony przez dex dnia Sro 25 Maj 2016, 10:24, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:23

OpCjOnEr napisał:
dex napisał:
OpCjOnEr napisał:
dex napisał:
OpCjOnEr napisał:
Osły napisał:
pojebalo mi sie wczoraj i czxesc fusd wzialem na wrzesien zamiast na lipiec
a na wrzesniu jeszcze otwarcvia nie bylo
taka "k**wa płynność" Mad Mad - nie ma kasy , wszystko u Micha

a ja nie bede im otwieral i w dodatku po cenie +1 zł

Ale ty "gópi" jesteś dobryżart dobryżart

Przecież na kontraktach walutowych sa bazy dodatnie będące ekwiwalentami swapów. Im późniejszy tym droższy ale nie ma to w ogóle znaczenia dla speqlacji jaką uprawiasz.
Wziąłbyś na fx to płacisz swap za trzymanie przez noc longa, wziałeś na GPW to nie płacisz swapu ale w zamian masz odpowiednio wyższą bazę, która po utrzymaniu do wygaśniecia wychodzi na to samo co suma swapów za te dni.

Doeduqj się.

Różnice bazy pomiędzy seriami na kontraktach walutowych są korzystniejsze niż punkty swap na forex.
https://www.gpw.pl/pub/files/PDF/pochodne_2014/pochodne2014_3.pdf

Brak konfliktu interesów.... a Osły ma ten konflikt

Ta prezentacja którą wkleiłem to oczywiście marketingowy shit - cały rynek to przecież jeden wielki konflikt interesów.
Chodziło mi bardziej o to, że trzymanie eL na kontraktach walutowych jest tańsze niz na forex.

A no możliwe aczkolwiek arbitraż że tu L a na forex S się nie opłaca.

arbitraz , czysty zysk (prawie) bez ryzyka - takie rzeczy to tylko w Lidlu
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:26

dex napisał:
Osły napisał:
wcxzoraj chyba Mariner wklejal
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/straty-na-forex-czarny-czwartek-tms-brokers,243,0,2088179.html

jak jeszcze raz do mnie zadzwonia ,dzwonili bo gralem w reklamie -konkursie
to powiem ze juz sie zareklamowali wczesniej "sprawą Adriana Szyngiera"
i mnie tamta reklama wystarczy zeby ich szerokim lukiem omijac
(olać ciepłym moczem - jak bede wkurwiony ) Very Happy

Widzisz, na platformie ECN (jak TMS Brokers) nie grasz przeciwko market makerowi tylko przeciwko innym graczom.
W przypadku gdy nie ma płynnosci (jak w czarny czwartek), wielu graczy zostaje wystopowanych z ujemnym saldem z powodu poślizgu.
Broker nie ma tyle środków by zapłacić wygranym dopóki przegrani nie spłacą tych ujemnych sald.

W przypadku gdy broker jest market makerem nie ma tego problemu - grasz przeciwko brokerowi i najwyżej on bankrutuje.

ale to ze nie ma kasy nie usprawiedliwia zwalnia go przed  splata należności innym
i " zalatwianie sprawy" na zasadzie  zwyklego oszustwa

ps
a tak wlasnie jak w tej sprawie bedzie gdy nastapi juz ten prawdziwy krach

nikt nie zarobi bo nie bedzie miaql kto wyplacic tych wirtualnych pieniedzy
jqakie codzienie przewalaja sie przez komputery na rynkach tworząc "płynnosc "


Ostatnio zmieniony przez Osły dnia Sro 25 Maj 2016, 10:28, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
PINGWIN (Z MADAGASKARU)



Liczba postów : 4575
Location : madagaskar
Registration date : 29/10/2007

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:27

MICHU napisał:
Z cyklu...w prezencie od Micha.



Aktualne punkty zwrotne na Dax.

Zapomniałem nanieść 10.271 Embarassed

aproksymacje miszki,

czyli inaczej mówiąc, po prostu pivoty.  Very Happy
o np tak z dupy włożony:
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22518
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:35

Pingwin

Ja bylem pierwszy. Laughing

I te Moje to nie pivoty tylko obszary notacyjne. lol!

Graj sobie na pivoty.  Very Happy



A jesli Twój malunek nie zaznacza teraz 10.101

To juz zupelnie nie wiesz o co chodzi. lol!


Ostatnio zmieniony przez MICHU dnia Sro 25 Maj 2016, 10:43, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
ból i cierpienie



Liczba postów : 2324
Location : HIOB
Registration date : 25/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:38

czekamy na krach
reko Sorosza aktualne
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dex



Liczba postów : 7859
Registration date : 14/09/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:39

Osły napisał:
dex napisał:
Osły napisał:
wcxzoraj chyba Mariner wklejal
http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/straty-na-forex-czarny-czwartek-tms-brokers,243,0,2088179.html

jak jeszcze raz do mnie zadzwonia ,dzwonili bo gralem w reklamie -konkursie
to powiem ze juz sie zareklamowali wczesniej "sprawą Adriana Szyngiera"
i mnie tamta reklama wystarczy zeby ich szerokim lukiem omijac
(olać ciepłym moczem - jak bede wkurwiony ) Very Happy

Widzisz, na platformie ECN (jak TMS Brokers) nie grasz przeciwko market makerowi tylko przeciwko innym graczom.
W przypadku gdy nie ma płynnosci (jak w czarny czwartek), wielu graczy zostaje wystopowanych z ujemnym saldem z powodu poślizgu.
Broker nie ma tyle środków by zapłacić wygranym dopóki przegrani nie spłacą tych ujemnych sald.

W przypadku gdy broker jest market makerem nie ma tego problemu - grasz przeciwko brokerowi i najwyżej on bankrutuje.

ale to ze nie ma kasy nie usprawiedliwia zwalnia go przed  splata należności innym
i " zalatwianie sprawy" na zasadzie  zwyklego oszustwa

ps
a tak wlasnie jak w tej sprawie bedzie gdy nastapi juz ten prawdziwy krach

nikt nie zarobi bo nie bedzie miaql kto wyplacic tych wirtualnych pieniedzy
jqakie codzienie przewalaja sie przez komputery na rynkach tworząc "płynnosc "

A jak kupisz na Allegro i nie dostaniesz zamówionego towaru to sądzisz Allegro, czy sprzedawcę?
Broker ECN jest tu tylko pośrednikiem, tak samo jak Allegro.
W takiej sytuacji powinien jednak dostarczyć dane osób które zostały wystopowane z ujemnym saldem,
żeby było wiadomo kogo pozwać.

A jeśli chodzi o krach to masz rację. Nikt nie zarobi na derywatach. Jest dokładnie jak w stopce Opcjo.


Ostatnio zmieniony przez dex dnia Sro 25 Maj 2016, 10:54, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
myśliwyl
Stalowe JAJA
Stalowe JAJA


Liczba postów : 12274
Age : 50
Location : małopolska
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:42

za pożyczane pieniądze otworzyłem drugie tyle S po 56 affraid
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:42

MICHU napisał:
Pingwin

Ja bylem pierwszy. Laughing

I te Moje to nie pivoty tylko obszary notacyjne. lol!

Graj sobie na pivoty.  Very Happy


Michu ty jestes najpierwszy

i nie tlumnacz bo i tak nikt nie zrozumie

a transmutacje nieszlachetnych metali w złoto tez potrafisz zrobic ?
popracuj nad "Antek Gold " ,"Antek Alchemik "
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
PINGWIN (Z MADAGASKARU)



Liczba postów : 4575
Location : madagaskar
Registration date : 29/10/2007

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:43

MICHU napisał:
Pingwin

Ja bylem pierwszy. Laughing

I te Moje to nie pivoty tylko obszary notacyjne. lol!

Graj sobie na pivoty.  Very Happy


notacje sracje. clown

widzę że mam na platformie ponad 50-60 rodzajów pivotów, zanim bym je ogarnął to z miesiąc by minął. Sad
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:45

myśliwyl napisał:
za pożyczane pieniądze otworzyłem drugie tyle S po 56 affraid

jutro boże ciało i to zagrozenie dla tych S
bo mozesz zarobic dopiero po niedzieli
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22518
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:50

MICHU napisał:
Pingwin

Ja bylem pierwszy. Laughing

I te Moje to nie pivoty tylko obszary notacyjne. lol!

Graj sobie na pivoty.  Very Happy



A jesli Twój malunek nie zaznacza teraz 10.101

To juz zupelnie nie wiesz o co chodzi. lol!

Tu masz pelna odpowiedz i daj sobie spokój z tymi pivotami wlasnie.
Juz przerabialem ten temat i naprawde dobrze Ci radze.
Natworzyli tych rodzajów i ilosci pivotów jak drzew w Lesie. lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
MICHU



Liczba postów : 22518
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 10:57

Pingwin

Jesli grales wg mojego malunku to dzisiaj sprzedales daxa po 10.171 i odkupiles przy 10.127.

Malo ?

Na Twoim malunku nie ma zadnej z tych wartosci. Laughing
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:07

Najpierw przesłuchanie, a potem prawdopodobnie zarzut usiłowania wielokrotnego zabójstwa przy użyciu materiałów wybuchowych.
Za takie przestępstwo grozi kara od 12 do 25 lat więzienia, w szczególnych wypadkach może być to dożywocie.

student trzeciego roku chemii
jednej z wrocławskich uczelni, który nie był wcześniej notowany
http://www.tvp.info/25490134/bombiarz-z-wroclawia-to-22letni-student-trzeciego-roku
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:13

Zakładamy nie frakcję, nie partię, tylko fabrykę elit, która uformuje Polaków do odzyskania państwa polskiego dla siebie
– powiedział na konferencji inauguracyjnej jeden z ojców założycieli Stowarzyszenia Endecja publicysta Rafał A. Ziemkiewicz.

http://www.tvp.info/25419575/powstala-fabryka-elit-w-sejmie-inauguracja-stowarzyszenia-endecja
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:16

Osły napisał:
i znowu s na usd/pln zarabia  zarabiam

jestem lepszy niz 2 Antki

jestem lepszy niz 2 Antki + 1 Michu

pln sie umacnia a to oznacza ze baran zrobi na L na gpw
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
mariner
Captain en Chief
Captain en Chief


Liczba postów : 13780
Location : Ziemia
Registration date : 14/11/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:17

Osły napisał:
Najpierw przesłuchanie, a potem prawdopodobnie zarzut usiłowania wielokrotnego zabójstwa przy użyciu materiałów wybuchowych.
Za takie przestępstwo grozi kara od 12 do 25 lat więzienia, w szczególnych wypadkach może być to dożywocie.

student trzeciego roku chemii
jednej z wrocławskich uczelni, który nie był wcześniej notowany
http://www.tvp.info/25490134/bombiarz-z-wroclawia-to-22letni-student-trzeciego-roku

wiedza przyda mu się przy sprzątaniu kibli

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:18

mariner napisał:
Osły napisał:
Najpierw przesłuchanie, a potem prawdopodobnie zarzut usiłowania wielokrotnego zabójstwa przy użyciu materiałów wybuchowych.
Za takie przestępstwo grozi kara od 12 do 25 lat więzienia, w szczególnych wypadkach może być to dożywocie.

student trzeciego roku chemii
jednej z wrocławskich uczelni, który nie był wcześniej notowany
http://www.tvp.info/25490134/bombiarz-z-wroclawia-to-22letni-student-trzeciego-roku

wiedza przyda mu się przy sprzątaniu kibli


za takie cos tylko KS i utylizacja psychola
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ból i cierpienie



Liczba postów : 2324
Location : HIOB
Registration date : 25/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:20

jest okazja sprzedać akcje przed krachem
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów : 66937
Age : 36
Location : Breslau
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:22

KKKKKOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRBBBBBAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!


HOSSA DO NIEBIOS BRAM!!!!!


Czy ktoś na sali jeszcze nie ma longa??? affraid affraid affraid
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Aligator



Liczba postów : 7018
Registration date : 21/08/2008

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:24

Rzuciła mnie dla bogatszego rolnika Crying or Very sad
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:26

Sadkowski przypomina znaną historię pewnego amerykańskiego serwisanta (Trevora Harwella), który wykonując swoją codzienną pracę - naprawiając laptopy - instalował na nich oprogramowanie szpiegujące (tzw. spyware). – Oprogramowanie to przechwytywało obraz z wbudowanej kamery i wyświetlało użytkownikowi komunikat o konieczności „wyczyszczenia wewnętrznego sensora” poprzez umieszczenie laptopa w pobliżu „pary”. W ten sposób Harwellowi udało się zgromadzić pokaźną kolekcję filmów i zdjęć roznegliżowanych kobiet - wiele ofiar postąpiło bowiem zgodnie z wyświetlonym komunikatem i zabrało swoje laptopy do ... łazienek, na czas kąpieli – mówi Sadkowski.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
mariner
Captain en Chief
Captain en Chief


Liczba postów : 13780
Location : Ziemia
Registration date : 14/11/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:27

Osły napisał:
Zakładamy nie frakcję, nie partię, tylko fabrykę elit, która uformuje Polaków do odzyskania państwa polskiego dla siebie
– powiedział na konferencji inauguracyjnej jeden z ojców założycieli Stowarzyszenia Endecja publicysta Rafał A. Ziemkiewicz.

http://www.tvp.info/25419575/powstala-fabryka-elit-w-sejmie-inauguracja-stowarzyszenia-endecja


oby coś z tego wyszło
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:27

OpCjOnEr napisał:
KKKKKOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRBBBBBAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!


HOSSA DO NIEBIOS BRAM!!!!!


Czy ktoś na sali jeszcze nie ma longa??? affraid affraid affraid

Soros i ból z cierpieniem lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:28

mariner napisał:
Osły napisał:
Zakładamy nie frakcję, nie partię, tylko fabrykę elit, która uformuje Polaków do odzyskania państwa polskiego dla siebie
– powiedział na konferencji inauguracyjnej jeden z ojców założycieli Stowarzyszenia Endecja publicysta Rafał A. Ziemkiewicz.

http://www.tvp.info/25419575/powstala-fabryka-elit-w-sejmie-inauguracja-stowarzyszenia-endecja


oby coś z tego wyszło

moze wyjdzie bo zakladaja mądrzy ludzie
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ból i cierpienie



Liczba postów : 2324
Location : HIOB
Registration date : 25/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:28

Aligator napisał:
Rzuciła mnie dla bogatszego rolnika Crying or Very sad

baba z wozu, koniom lżej
w sumie to ja ci zazdorszczę kawalerze!!!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ból i cierpienie



Liczba postów : 2324
Location : HIOB
Registration date : 25/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:31

Osły napisał:
OpCjOnEr napisał:
KKKKKOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRBBBBBAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!


HOSSA DO NIEBIOS BRAM!!!!!


Czy ktoś na sali jeszcze nie ma longa??? affraid affraid affraid

Soros i ból z cierpieniem lol!

no ja tradycyjnie jedynie kibicuje i dogrzewam do walki
ale pamiętajcie, że Sorosz to wysokiej klasy inwestor
i tu na ufo ma wieeelkie poważanie
ładujcie szorty, pozbywajcie sie akcji
idzie KRACH / reko Sorosza /
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:36

Cassidy Wolf, amerykańska miss nastolatek 2013, otrzymała mailem swoje nagie zdjęcia. Nie pozowała do żadnej sesji. Sfilmował ją jej własny laptop. W jaki sposób? Kamerę w laptopie przejął za pomocą sprytnego oprogramowania Jared Abraham, kolega, z którym Cassidy chodziła do klasy. Wybuchła afera.

Według "Washington Post" programy wykorzystujące tego rodzaju techniki od dawna pozostają w dyspozycji rządów, m.in. Chin i Stanów Zjednoczonych.

http://wyborcza.pl/1,75400,15197224,Amerykanska_miss_nastolatek_podgladal_jej_wlasny_laptop_.html?disableRedirects=true



xegar 3 lata temu


Większość z Was ma "smartfony" lub podobne urządzenia. Wiele z nich ma dwie kamery, tak że nawet ułożenie z jedną skierowaną w dół nie zapobiega obserwacji. Nawet gdy zasłonicie kamerkę, to niewiele możecie zrobić z mikrofonem, zwłaszcza gdy nie wiecie o jego istnieniu. A miniaturowy mikrofon jest nawet w urządzeniach, w których się go nie spodziewacie. Ma go na przykład czytnik Amazon Kindle, choć żadna z funkcji Kindla z niego nie korzysta. Przepraszam - żadna z funkcji dostępnych dla klienta, bo jeśli chodzi o funkcje dostępne dla amerykańskiego wywiadu, to i owszem. Zwłaszcza, że Kindle jest zarządzany zdalnie i dosłownie żyje własnym życiem.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22518
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 11:52

ból i cierpienie napisał:
czekamy na krach
reko Sorosza aktualne

eL 10.164 Arrow Arrow Arrow 10.217 cheers


Wynik elektronicznego Antka lacznie: 252 pkt



Smile Wink

lol! lol! lol! lol! lol!

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
Aligator



Liczba postów : 7018
Registration date : 21/08/2008

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 12:03

ból i cierpienie napisał:
Aligator napisał:
Rzuciła mnie dla bogatszego rolnika Crying or Very sad

baba z wozu, koniom lżej
w sumie to ja ci zazdorszczę kawalerze!!!

ide na wódke
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 12:03

MICHU napisał:
ból i cierpienie napisał:
czekamy na krach
reko Sorosza aktualne

eL 10.164 Arrow Arrow Arrow 10.217 cheers


Wynik elektronicznego Antka lacznie: 252 pkt



Smile  Wink

lol!  lol!  lol!  lol!  lol!


a to ten Antek jest czarny ??
murzyn a jaki zdolny
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
myśliwyl
Stalowe JAJA
Stalowe JAJA


Liczba postów : 12274
Age : 50
Location : małopolska
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 12:05

myśliwyl napisał:
za pożyczane pieniądze otworzyłem drugie tyle S po 56 affraid
ja stawiam wszystko na jedną kartę czyli krach i albo będe bogaty albo michu !!!!!!!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 12:06

Aligator napisał:
ból i cierpienie napisał:
Aligator napisał:
Rzuciła mnie dla bogatszego rolnika Crying or Very sad

baba z wozu, koniom lżej
w sumie to ja ci zazdorszczę kawalerze!!!

ide na wódke

widac nie wystarczylo ze jestes wykształcony i sie o nią troszczyłeś .....
nie chciala sie poświęcać
Very Happy Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 12:08

myśliwyl napisał:
myśliwyl napisał:
za pożyczane pieniądze otworzyłem drugie tyle S po 56 affraid
ja stawiam wszystko na jedną kartę czyli krach i albo będe bogaty albo michu !!!!!!!

krach albo w piach Very Happy
zyd lubi takich przeciwników , jemu demodolarow na wyciaganie indeksow nie zabraknie
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
myśliwyl
Stalowe JAJA
Stalowe JAJA


Liczba postów : 12274
Age : 50
Location : małopolska
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 12:11

Osły napisał:
myśliwyl napisał:
myśliwyl napisał:
za pożyczane pieniądze otworzyłem drugie tyle S po 56 affraid
ja stawiam wszystko na jedną kartę czyli krach i albo będe bogaty albo michu !!!!!!!

krach albo w piach Very Happy
zyd lubi takich przeciwników , jemu demodolarow na wyciaganie indeksow nie zabraknie
ale ja właśnie jestem po stronie żyda !!!!!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów : 66937
Age : 36
Location : Breslau
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 12:12

Jankes jakby bobka lekkiego popuścił?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 12:13

zyd sie wkurwil na pln

okazja na dobranie Super S - SS
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12311
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Sro 25 Maj 2016, 12:15

KACZOR , AGROBIZNES NA 1 TVP

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: UFO 25 05 2016 r.   Today at 17:07

Powrót do góry Go down
 
UFO 25 05 2016 r.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 6Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 Similar topics
-
» UFO 01 - 03 01 2016 r. HAPPY NEW YEAR!!!
» UFO - 26 01 2016 r.
» UFO - 09 02 2016 r.
» UFO - 12 02 2016 r.
» UFO - 24 02 2016 r.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Uniwersytet Futures i Opcji  :: Uniwersytet Futures i Opcji-
Skocz do: