Uniwersytet Futures i Opcji

pod kierownictwem prof. SzFagra
 
IndeksIndeks  PortalePortale  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 UFO 30 06 2016 r.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5
AutorWiadomość
mariner
Captain en Chief
Captain en Chief


Liczba postów : 13780
Location : Ziemia
Registration date : 14/11/2010

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:18

REALISTA napisał:
wódka mi się kończy Sad

trza było kupić 2 połówki, 2 małpki i setkę
Laughing
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Nadaje ze Stronia



Liczba postów : 13450
Age : 22
Location : warszafka inaczej
Registration date : 21/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:20

brawo kibol - chyba GOLDman bez kassy lol! lol! lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA



Liczba postów : 18397
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:31

mariner napisał:
REALISTA napisał:
wódka mi się kończy Sad

trza było kupić 2 połówki, 2 małpki i setkę
Laughing
j setkę , 2 małpki i 2 połówki
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Nadaje ze Stronia



Liczba postów : 13450
Age : 22
Location : warszafka inaczej
Registration date : 21/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:33

Jakub Bednaruk @JakubBednaruk
Ronaldo zwariował, bo kibic nie biegł do niego tylko do Pazdana

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:36

czarno to widze Mad
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ból i cierpienie



Liczba postów : 2324
Location : HIOB
Registration date : 25/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:39

Bóg tak chciał
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Nadaje ze Stronia



Liczba postów : 13450
Age : 22
Location : warszafka inaczej
Registration date : 21/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:44

BROK nie pomógł ........trzeba kupić ANTKA mur mur mur mur
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
mariner
Captain en Chief
Captain en Chief


Liczba postów : 13780
Location : Ziemia
Registration date : 14/11/2010

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:44

masakra Sad
ale i tak brawo dla naszych
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA



Liczba postów : 18397
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:45

KRACH!!!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dziadek
Admin


Liczba postów : 7331
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:45


_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:47

Osły napisał:
czarno to widze  Mad

no i hui bedzie spokoj w tv
trzeba strzelac w 90 minutach a nie liczyc ciagle na szczescie

dobrze ze Lewandowski i Milik strzelili
jak podszedl Blaszczykowski to poimyslalem jak nie stzreli to nawet nikt nic mu nie powie
bo juz dwa razy zespol ratowal

dobry zespol ale ta skutecnosc i liczba niecelnych podań Mad Mad
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:48

Nadaje ze Stronia napisał:
BROK nie pomógł ........trzeba kupić ANTKA mur mur mur mur

żabojady nie pokazali jak łapali zająca na boisku Mad Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Nadaje ze Stronia



Liczba postów : 13450
Age : 22
Location : warszafka inaczej
Registration date : 21/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:50

Osły napisał:
Nadaje ze Stronia napisał:
BROK nie pomógł ........trzeba kupić ANTKA mur mur mur mur

żabojady nie pokazali jak łapali zająca na boisku Mad   Smile


POdobno olał Renie7 bo miał chęć na Paździocha Laughing
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Nadaje ze Stronia



Liczba postów : 13450
Age : 22
Location : warszafka inaczej
Registration date : 21/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:51

Szkoda mi tylko .....Bosmana .....bo jutro ma KAC Sopot x 2 affraid affraid affraid
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:52

mariner napisał:
masakra Sad
ale i tak brawo dla naszych
po ostatnich latach bezrybia to grali dobrze
ALE I TAK O POZIOM NIZEJ OD ORŁÓW GÓRSKIEGO

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:57

Fabianski b. dobry w grze i na przedpolu
ale w karnych nic nie pokazał  -ani razu
Szczęsny by pewnie lepiej bronił karne

ps
najlepszy na boisku Sanches  

a nasz Kapustka nie dostal szansy na wieksze granie
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22477
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Czw 30 Cze 2016, 23:59

Dupa mecz. nosz qm

Od 2 minuty po golu Lewego juz sobie wakacje zrobili. Laughing

Potem ten falszywy rykoszet...i dalej juz tylko granie do tylu i na czas aby do rzutów karnych. Laughing

Macie miszczowie swoje rzuty karne. Laughing

To jak na forex na full depo rzucac moneta. lol!

No szkoda, szkoda.

Nie chcialo sie bramek strzelac i zasluzenie do domciu. Sad
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ból i cierpienie



Liczba postów : 2324
Location : HIOB
Registration date : 25/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:01

MICHU napisał:
Dupa mecz.  nosz qm

Od 2 minuty po golu Lewego juz sobie wakacje zrobili.  Laughing

Potem ten falszywy rykoszet...i dalej juz tylko granie do tylu i na czas aby do rzutów karnych. Laughing

Macie miszczowie swoje rzuty karne. Laughing

To jak na forex na full depo rzucac moneta. lol!

No szkoda, szkoda.

Nie chcialo sie bramek strzelac i zasluzenie do domciu. Sad

Michu
tabletka
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów : 66905
Age : 36
Location : Breslau
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:01

qrwa ale pech zajebany mur mur

ja bym sie zalamal na miejscu Blaszczyka
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów : 66905
Age : 36
Location : Breslau
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:04

Michu ty popierdolony jestes ze szkoda slow. Jeden z najlepszych meczy caly czas akcja za akcje walka bite 2 godziny a dla ciebie to "wakacje"
Szkoda to nawet komentowac.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:07

ból i cierpienie napisał:
MICHU napisał:
Dupa mecz.  nosz qm

Od 2 minuty po golu Lewego juz sobie wakacje zrobili.  Laughing

Potem ten falszywy rykoszet...i dalej juz tylko granie do tylu i na czas aby do rzutów karnych. Laughing

Macie miszczowie swoje rzuty karne. Laughing

To jak na forex na full depo rzucac moneta. lol!

No szkoda, szkoda.

Nie chcialo sie bramek strzelac i zasluzenie do domciu. Sad

Michu
tabletka

zadna tabletka
b. trzeźwa ocena dokonana przez Micha
Z TYM ZE DLUZEJ NIZ DO 2 MINUTY GRALI DOBRZE
A PÓŹNIEJ JUZ TYLKO CZEKALI NA KONIEC
mozna powiedziec ze w 1 polowie grali a druga dupa blada  -tak jak ze Szwajcarią
z murzynami w upale kondycyjnie nie maja szans
maja szczescie ze Ronaldo był dzisiaj cienki bo by bylo 1;3 a nie karne
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:09

OpCjOnEr napisał:
qrwa ale pech zajebany mur mur

ja bym sie zalamal na miejscu Blaszczyka

jaki pech ??
chujowy strzal a nie pech
mogl podnies metr w gore i by nie bylo pecha
Blaszczykowski "mial prawo"  nie strzelic
gorzej gdyby to zrobil Milik

ps
a najwazniejsze ze trzeba mecz wygrywac w 90 minutach a nie liczyc na loterie w karnych
raz sie udalo i starczy
dzisiaj w pierwszej polowie powinni strzelic przynajmniej jeszcze jeden gol
a ze Szawajcaria to 4 powinni strzelic w pierwszej polowie
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22477
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:16

Osły napisał:
ból i cierpienie napisał:
MICHU napisał:
Dupa mecz.  nosz qm

Od 2 minuty po golu Lewego juz sobie wakacje zrobili.  Laughing

Potem ten falszywy rykoszet...i dalej juz tylko granie do tylu i na czas aby do rzutów karnych. Laughing

Macie miszczowie swoje rzuty karne. Laughing

To jak na forex na full depo rzucac moneta. lol!

No szkoda, szkoda.

Nie chcialo sie bramek strzelac i zasluzenie do domciu. Sad

Michu
tabletka

zadna tabletka
b. trzeźwa ocena dokonana przez Micha
Z TYM ZE DLUZEJ NIZ DO 2 MINUTY GRALI DOBRZE
A PÓŹNIEJ JUZ TYLKO CZEKALI NA KONIEC
mozna powiedziec ze w 1 polowie grali a druga dupa blada  -tak jak ze Szwajcarią
z murzynami w upale  kondycyjnie nie maja szans
maja szczescie ze Ronaldo był dzisiaj cienki bo by bylo 1;3 a nie karne

Oczywiscie ze tak bylo.
Po golu Lewego oddali pole.
A po stracie bramki nie rzucili sie presingiem do ataku.
Nie zostaje sie Mistrzem Europy badz nie osiaga sie strefy medalowej
grajac kuntkatorska pilke i liczac tylko na szczescie.
Rzuty karne to zawsze jest loteria.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:17

po prostu przejebali mecz a komentatorzy
nic sie nie stało ,dziekujemy ,
gratulujemy -- CZEGO GRATULUJECIE ????? ze przejebali
dobrze grali , przegrali z honorem ale ja nie widze powodow do gratulacji Mad

to po chooy biegac jak zawsze beda zadowoleni
a balon pompowany byl od dawna

ale moze to i lepiej ze odpadli
beda mieli czas nakrecic pare nowych reklam Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:19

MICHU napisał:


Oczywiscie ze tak bylo.
Po golu Lewego oddali pole.
A po stracie bramki nie rzucili sie presingiem do ataku.
Nie zostaje sie Mistrzem Europy badz nie osiaga sie strefy medalowej
grajac kuntkatorska pilke i liczac tylko na szczescie.
Rzuty karne to zawsze jest loteria.


a na mistrzostwa sie jedzie zeby je wygrać
a nie k**wa cieszyc sie ze od razu nie odpadli
tylko zagrali jeden mecz wiecej

szczescia to nasi mieli az za duzo
i w losowaniu i w karnych

ale precyzja i skutecznosc - do dupy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22477
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:24

OpCjOnEr napisał:
qrwa ale pech zajebany mur mur

ja bym sie zalamal na miejscu Blaszczyka

Rui Patricio skasowal Waszczykowskiego jak dzieciaka. Laughing
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:28

MICHU napisał:
OpCjOnEr napisał:
qrwa ale pech zajebany mur mur

ja bym sie zalamal na miejscu Blaszczyka

Rui Patricio skasowal Waszczykowskiego jak dzieciaka. Laughing

a mial byc finał Polska ;Islandia
a teraz bedzie Niemcy ;islandia Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22477
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:29

Polska odpadla.

Zwracac kupiona wódke i browary do sklepów !!! Laughing

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12232
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:31

MICHU napisał:
Polska odpadla.

Zwracac kupiona wódke i browary do sklepów !!!  Laughing


to musza miski ustawic i plce w gardło
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22477
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:31

Osły napisał:
MICHU napisał:
OpCjOnEr napisał:
qrwa ale pech zajebany mur mur

ja bym sie zalamal na miejscu Blaszczyka

Rui Patricio skasowal Waszczykowskiego jak dzieciaka. Laughing

a mial byc finał Polska ;Islandia
a teraz bedzie Niemcy ;islandia Very Happy

Kibice Polski zdradzaja szok pourazowy. Razz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dziadek
Admin


Liczba postów : 7331
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Pią 01 Lip 2016, 00:33


_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
Sponsored content




PisanieTemat: Re: UFO 30 06 2016 r.   Today at 13:08

Powrót do góry Go down
 
UFO 30 06 2016 r.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 5 z 5Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4, 5
 Similar topics
-
» UFO 01 - 03 01 2016 r. HAPPY NEW YEAR!!!
» UFO - 26 01 2016 r.
» UFO - 09 02 2016 r.
» UFO - 12 02 2016 r.
» UFO - 24 02 2016 r.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Uniwersytet Futures i Opcji  :: Uniwersytet Futures i Opcji-
Skocz do: