Uniwersytet Futures i Opcji

pod kierownictwem prof. SzFagra
 
IndeksIndeks  PortalePortale  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 UFO 12 08 2016 r.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
dziadek
Admin


Liczba postów : 7322
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 00:06

UFO - UNIWERSYTET FUTURES I OPCJI
/kontrakty-futures, indeksy-indexes, opcje-options, akcje-shares/
REGULAMIN

1. Cykl dyskusyjny UFO - UNIWERSYTET FUTURES I OPCJI jest dostępny w trybie odczytu dla wszystkich użytkowników, zarówno zarejestrowanych jak i gości.
Dostęp edycyjny posiadają użytkownicy zarejestrowani.
2. W założonym wątku piszemy od wczesnych godzin rannych do późnego wieczora /zgodnie z datą wątku/.
3. Na weekend będzie zakładany wątek z datą soboty/niedzieli.
4. Tematem przewodnim forum są instrumenty pochodne oraz akcje polskiego rynku kapitałowego, waluty (forex) a także inne tematy dotyczące rynków kapitałowych.
5. Zabrania się reklamowania: płatnych sygnałów, garnków, usług, religii, swoich preferencji i zdolności seksualnych, partii politycznych, idei niezgodnych z polskim prawem jak nazistowskie, czy rasistowskie.
6. Od godz. 18:00 do zamknięcia wątku oraz w weekendy dopuszcza się luźniejszą formę dyskusji.
7. Na forum obowiązuje cisza wyborcza zgodnie z polskim prawem tzn. cisza wyborcza rozpoczyna się o północy w dniu poprzedzającym dzień głosowania, a kończy się po zakończeniu głosowania (po zamknięciu lokali wyborczych).
8. Na forum obowiązuje zakaz wklejania obrazków obraźliwych, powodujących obrzydzenie lub erotycznych.
9. Miejscem dyskusji tematów nieprzystających do tematu głównego jest Hyde park.
10. Na forum obowiązuje pisanie pod jednym nickiem.
Wyjątkowo dopuszcza się pisanie pod drugim nickiem pod warunkiem ujawnienia przez użytkownika swojej tożsamości w podpisie (stopce).
W przypadku niedostosowania się do powyższej zasady moderator lub administrator może zablokować takie konto.
11. Nick (nazwa użytkownika) nie może zawierać słów obraźliwych lub wulgarnych - takie konta będą kasowane bez ostrzeżenia.
Osoby podszywające się pod innego użytkownika naśladując avatar (emblemat) i wprowadzający w błąd Nick mogą na wniosek osoby poszkodowanej lub wg uznania administratora otrzymać status "fake profile".
12. Przytaczając obcy komentarz staraj się podać źródło.
13. Na forum obowiązuje szeroko pojęta kultura wymiany poglądów i zakaz trollowania.
Zabrania się obrażania innego użytkownika choćby się nie znał, nie wiedział, nie umiał.
Ogranicz używanie wulgaryzmów do minimum (czujesz, że bez tego wypowiedź traci sens - wykropkuj choć jedną literę).
14. Użytkownik forum powinien po fazie notowań ciągłych, ale przed dogrywką (16.50-17.00) podać swoje nastawienie do rynku akcji polskich przez głosowanie w ankiecie danego dnia WOU - Wskaźnik Optymizmu Uniwersytetu.
15. Zabrania się wklejania linków zawierających treści chronione prawem autorskim.


SPRAWY REGULACYJNE
ZASADY INTERWENCJI MODERATORA/ADMINISTRATORA

1. Za nieprzestrzeganie regulaminu przez użytkownika moderator/administrator ma prawo:
- upomnieć: pisemnie żółtą lub czerwoną kartką,
- czasowo na okres od 1 do 7 dni zablokować użytkownika (ban),
- przy recydywie okres blokady konta może zostać wydłużony.
2. W przypadku wyjątkowo rażącego lub uporczywego łamania regulaminu konto użytkownika może:
- zostać zablokowane na okres bezterminowy
- zostać usunięte karnie
3. Moderator/administrator powinien usunąć treści wszelkiego rodzaju wymienione jako niedopuszczalne w regulaminie. W przypadku usunięcia tekstu moderator/administrator ma obowiązek wpisać odpowiednią adnotację.
4. Konto użytkownika, który przez 183 dni nie logował się może zostać usunięte.

Korzystanie z forum oznacza akceptacje regulaminu publikowanego w wątkach UFO oraz postanowień zawartych w komunikatach administracyjnych.


Problemy rejestracyjne prosimy zgłaszać w zakładce FAQ & PUPA temat
Zapytaj Admina
Opis podstawowych problemów rejestracyjnych i funkcji forum znajduje się pod linkiem
http://ufoforum.forumotion.com/faq-pupa-f5/forum

instrukcja wklejania obrazków:
http://ufoforum.forumotion.com/t2926-instrukcja-wklejania-na-forum-obrazkow#697989



Za linię merytoryczną odpowiadają moderatorzy
bog.dan, Dave, dziadek, inwestor,


Administrator do spraw technicznych: chudy mis

karmimy pajacyka
www.pajacyk.pl

flowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflowersunnyflower sunny flower

_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
dziadek
Admin


Liczba postów : 7322
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 00:08


_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
PINGWIN (Z MADAGASKARU)



Liczba postów : 4567
Location : madagaskar
Registration date : 29/10/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 00:23

ból i cierpienie napisał:
MICHU napisał:

   To dzisiaj znowu 1 koma 6 mln straciliscie ?  Very Happy  Very Happy

   /400 zl per punkt x 10/

   Nie martwcie sie.  Smile
   Ja na 21.400 pkt tez jestem w plecy ponad 4 koma 2 mln. / 200 pln per punkt/

   A z innej sprawy.
   Podstawiliscie sobowtóra i nieprzytomny ledwo do sklepu doszedlem.
   (Nie)Fajny z miejsca skok cisnienia, trzesawka i ból brzucha.
   Booze, Booze....czemu to tak sie dzieje ?  

ha!
byłem pewien że 1pkt to 1gr
czyli 400pkt to 400gr i jeśli dobrze liczę to 4zł
a tu taka niespodziewajka 1pkt to 200zł
Michu jesteś geniuszem
wyprzedzasz swoją epokę o 600lat

leonardo da vinci i bern benankle w jednym: zaprojektował helikoper i zrzuca zeń pipsy gawiedzi.

a to tylko na daxie czy na innych walorach też? bo możnaby doliczyć. dolicz ropę, złoto, śrebro, miedź, s&p, wig20 i edka.  study
czyli mich zakłada 1/3 zysku dla siebie. miszaty osłowi licz podwójnie, za niego i argosa, się wozi za darmochę a nawet jabłek ci nie przyśle. nie dba o zdrowie woła roboczego. thorgal też nawet bełta ani spirytu ci nie przyśle. co za ludziska.
bicz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
PINGWIN (Z MADAGASKARU)



Liczba postów : 4567
Location : madagaskar
Registration date : 29/10/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 00:42

dex napisał:
Tej nocy, gdy dowiedzieliśmy się z żoną że będziemy mieć dziecko, przyśniła mi się kilkunastoletnia już córa, która czekała na mnie pod domem ze szkolnym tornistrem, bo zapomniała kluczy. To był jeden z tych świadomych snów, gdy wiesz, że to sen, ale się nie budzisz.

Opowiedziałem o tym żonie, początkowo nie chciała wierzyć, że da się wyśnić przyszłość. Uwierzyła dopiero po kilku latach, gdy okazało się, że jej wygląd w najdrobniejszych szczegółach zaczyna zgadzać się z opisem ze snu - nie tylko płeć, ale kolor włosów, niski wzrost, kształt twarzy, mały zadarty nos i lekko krzywy zgryz.

Więc chyba łatwo sprawdzić, czy to byłem ja w twoim śnie.
Jak wyglądałem?

niski, zadarty nos, i lekko krzywy zgryz. dobryżart

a serio to już nie pamiętam. Smile

mój kolega ze studiów miał sen: jego zmarły kilka lat wcześniej kolega pytał, czy może się wprowadzić.
niedługo potem okazało się że żona spodziewa się dziecka, a 9 miesięcy później urodził się chłopczyk (więć być może ma teraz za syna swojego starrego kumpla.  clown )
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów : 66870
Age : 36
Location : Breslau
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 01:35

Indiana może mieć rację, w końcu szwagry   przyqrw zrobią taki, że 100pkt w dwa dni pionem pójdzie i znikną wszelkie wątpy jaki właściwie trend jest.

Brak tego takiego przyspieszenia konkretnego bo wciąz to się bardziej pałuje niż rośnie.

ale do czasu...............


Najlepiej żeby Jankes sie obsrał trochę to wtedy dla szwagrów będą IDEALNE warunki do takiego scenario.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dex



Liczba postów : 7859
Registration date : 14/09/2010

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 01:47

PINGWIN (Z MADAGASKARU) napisał:
dex napisał:
Tej nocy, gdy dowiedzieliśmy się z żoną że będziemy mieć dziecko, przyśniła mi się kilkunastoletnia już córa, która czekała na mnie pod domem ze szkolnym tornistrem, bo zapomniała kluczy. To był jeden z tych świadomych snów, gdy wiesz, że to sen, ale się nie budzisz.

Opowiedziałem o tym żonie, początkowo nie chciała wierzyć, że da się wyśnić przyszłość. Uwierzyła dopiero po kilku latach, gdy okazało się, że jej wygląd w najdrobniejszych szczegółach zaczyna zgadzać się z opisem ze snu - nie tylko płeć, ale kolor włosów, niski wzrost, kształt twarzy, mały zadarty nos i lekko krzywy zgryz.

Więc chyba łatwo sprawdzić, czy to byłem ja w twoim śnie.
Jak wyglądałem?

niski, zadarty nos, i lekko krzywy zgryz. dobryżart

a serio to już nie pamiętam. Smile

mój kolega ze studiów miał sen: jego zmarły kilka lat wcześniej kolega pytał, czy może się wprowadzić.
niedługo potem okazało się że żona spodziewa się dziecka, a 9 miesięcy później urodził się chłopczyk (więć być może ma teraz za syna swojego starrego kumpla.  clown )

Opis sie nie zgadza, nie pamiętasz snu, więc po co kłamiesz, że śnił ci się dex?
To nie jest ani prawdziwe, ani śmieszne. To że możesz pisać nie znaczy jeszcze, że masz coś do powiedzenia.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
PINGWIN (Z MADAGASKARU)



Liczba postów : 4567
Location : madagaskar
Registration date : 29/10/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 02:41

dex napisał:
PINGWIN (Z MADAGASKARU) napisał:
dex napisał:
Tej nocy, gdy dowiedzieliśmy się z żoną że będziemy mieć dziecko, przyśniła mi się kilkunastoletnia już córa, która czekała na mnie pod domem ze szkolnym tornistrem, bo zapomniała kluczy. To był jeden z tych świadomych snów, gdy wiesz, że to sen, ale się nie budzisz.

Opowiedziałem o tym żonie, początkowo nie chciała wierzyć, że da się wyśnić przyszłość. Uwierzyła dopiero po kilku latach, gdy okazało się, że jej wygląd w najdrobniejszych szczegółach zaczyna zgadzać się z opisem ze snu - nie tylko płeć, ale kolor włosów, niski wzrost, kształt twarzy, mały zadarty nos i lekko krzywy zgryz.

Więc chyba łatwo sprawdzić, czy to byłem ja w twoim śnie.
Jak wyglądałem?

niski, zadarty nos, i lekko krzywy zgryz. dobryżart

a serio to już nie pamiętam. Smile

mój kolega ze studiów miał sen: jego zmarły kilka lat wcześniej kolega pytał, czy może się wprowadzić.
niedługo potem okazało się że żona spodziewa się dziecka, a 9 miesięcy później urodził się chłopczyk (więć być może ma teraz za syna swojego starrego kumpla.  clown )

Opis sie nie zgadza, nie pamiętasz snu, więc po co kłamiesz, że śnił ci się dex?
To nie jest ani prawdziwe, ani śmieszne. To że możesz pisać nie znaczy jeszcze, że masz coś do powiedzenia.

z niskim zadartym nosem to faktycznie żart nawiązujący do opisu córeczki. nie przypasił ci spoko. sory wiem że często przesadzam z idiotycznym dowcipkowaniem. soorry:( Sad

dex, ja mam minimum 3 sny dziennie od 13już lat, a przez kilka lata miałem od 3 do maximum 9-ciu, w nocy codzienie budziłem się raz lub dwa i zapisywałem je, przez 3 lata zapisałem 9 zeszytów snami, pierwsze 32 kolejne 60 i 80katkowe drobnym maczkiem.

to jest forma uświadamiania sobie rzeczywistości, pojęć (itp) tak czy siak po kilku dniach nie pamiętam dokładnie każdego 20-30 snów, bo już ich nie zapisuję, tylko b. wyjątkowo jeśli naprawdę skomplikowany i muszę go mocno przetrawić, anie nie chcę nawet pamiętać bo służą wyłącznie jako nawóz do świadomości/nieświadomości. kurde tak więc sorrrrki że nie pamiętam jednego z kilkudziesięciu ostatnich snów z tego tygodnia ponadto co opisałem. cat
pewnie to było uświadamienie co pisałeś na forum (dex symboliczny), niźli realny fizyczny dex, ludziom też może przyśnić się chrystus, ale to nie znaczy że mieli faktycznie z nim kontakt. no weź wyluzuj trochi :albino albino

a to że co piszę ma gówno znaczenie, znaczenie ma wyłącznie co ty i każda istota sobie weźmiecie z tego, a bierzecie co wam potrzeba, zgodnie z waszą jakością  pirat

poczucie humoru służy do radzenia sobie z poczuciem horroru rzeczywistości, im większy zakres ogarniasz bytu tym absurdalniejsze poczucie humoru cię chwyta. jak jesteś poważnym sztywniakiem z wąskim zakresem to nawet jak najebiesz się po uszy dmt, to i tak co najwyżej psie gówno ci zaleje umysł, i nie przekroczysz ani zburzysz schematu który tamuje ci drogę do takości/jedności. jak zwał tak zwał.  

pozdrówko ty drogie zagubione ukochane cielątko. clown
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ból i cierpienie



Liczba postów : 2324
Location : HIOB
Registration date : 25/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 07:19

Hossa trwa!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 07:47

PINGWIN (Z MADAGASKARU) napisał:
dex napisał:
PINGWIN (Z MADAGASKARU) napisał:
dex napisał:
Tej nocy, gdy dowiedzieliśmy się z żoną że będziemy mieć dziecko, przyśniła mi się kilkunastoletnia już córa, która czekała na mnie pod domem ze szkolnym tornistrem, bo zapomniała kluczy. To był jeden z tych świadomych snów, gdy wiesz, że to sen, ale się nie budzisz.

Opowiedziałem o tym żonie, początkowo nie chciała wierzyć, że da się wyśnić przyszłość. Uwierzyła dopiero po kilku latach, gdy okazało się, że jej wygląd w najdrobniejszych szczegółach zaczyna zgadzać się z opisem ze snu - nie tylko płeć, ale kolor włosów, niski wzrost, kształt twarzy, mały zadarty nos i lekko krzywy zgryz.

Więc chyba łatwo sprawdzić, czy to byłem ja w twoim śnie.
Jak wyglądałem?

niski, zadarty nos, i lekko krzywy zgryz. dobryżart

a serio to już nie pamiętam. Smile

mój kolega ze studiów miał sen: jego zmarły kilka lat wcześniej kolega pytał, czy może się wprowadzić.
niedługo potem okazało się że żona spodziewa się dziecka, a 9 miesięcy później urodził się chłopczyk (więć być może ma teraz za syna swojego starrego kumpla.  clown )

Opis sie nie zgadza, nie pamiętasz snu, więc po co kłamiesz, że śnił ci się dex?
To nie jest ani prawdziwe, ani śmieszne. To że możesz pisać nie znaczy jeszcze, że masz coś do powiedzenia.

z niskim zadartym nosem to faktycznie żart nawiązujący do opisu córeczki. nie przypasił ci spoko. sory wiem że często przesadzam z idiotycznym dowcipkowaniem. soorry:( Sad

dex, ja mam minimum 3 sny dziennie od 13już lat, a przez kilka lata miałem od 3 do maximum 9-ciu, w nocy codzienie budziłem się raz lub dwa i zapisywałem je, przez 3 lata zapisałem 9 zeszytów snami, pierwsze 32 kolejne 60 i 80katkowe drobnym maczkiem.

to jest forma uświadamiania sobie rzeczywistości, pojęć (itp) tak czy siak po kilku dniach nie pamiętam dokładnie każdego 20-30 snów, bo już ich nie zapisuję, tylko b. wyjątkowo jeśli naprawdę skomplikowany i muszę go mocno przetrawić, anie nie chcę nawet pamiętać bo służą wyłącznie jako nawóz do świadomości/nieświadomości. kurde tak więc sorrrrki że nie pamiętam jednego z kilkudziesięciu ostatnich snów z tego tygodnia ponadto co opisałem. cat
pewnie to było uświadamienie co pisałeś na forum (dex symboliczny), niźli realny fizyczny dex, ludziom też może przyśnić się chrystus, ale to nie znaczy że mieli faktycznie z nim kontakt. no weź wyluzuj trochi :albino albino

a to że co piszę ma gówno znaczenie, znaczenie ma wyłącznie co ty i każda istota sobie weźmiecie z tego, a bierzecie co wam potrzeba, zgodnie z waszą jakością  pirat

poczucie humoru służy do radzenia sobie z poczuciem horroru rzeczywistości, im większy zakres ogarniasz bytu tym absurdalniejsze poczucie humoru cię chwyta. jak jesteś poważnym sztywniakiem z wąskim zakresem to nawet jak najebiesz się po uszy dmt, to i tak co najwyżej psie gówno ci zaleje umysł, i nie przekroczysz ani zburzysz schematu który tamuje ci drogę do takości/jedności. jak zwał tak zwał.  

pozdrówko ty drogie zagubione ukochane cielątko. clown

macie cos wspólnego "burze myśli pod kopułą " w dzien i noc
prości ludzie to nazywają "najebane pod kopułą " Very Happy

moze dobrze by było okiełznać własne mysli i zapanować nad nimi ? Very Happy Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 07:49

ból i cierpienie napisał:
Hossa trwa!
trwa mać !!!

duzo juz na tej hossie zarobiles ?
moze byc w PLN ,USD , moze byc w kg.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 07:55

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/cbs-i-hiszpanskie-sluzby-zlikwidowaly-kanal-przemytu-narkotykow,667748.html

Przez ostatnie cztery lata grupa na tyle urosła w siłę, że śledczy już zdołali zabezpieczyć około 12 milionów złotych majątku, który ma pochodzić z handlu narkotykami. Oficer CBŚ: - Liczymy, że zlokalizujemy pozostały ukryty majątek, około 30 milionów.

dobra zmiana

to boli najbardziej - strata " dorobku zycia "
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 07:57

http://www.farmer.pl/prawo/nieruchomosci/we-wrzesniu-wyrok-ws-odszkodowania-dla-zakonu-za-odebrane-grunty-rolne,66211.html

29 września Sąd Apelacyjny w Poznaniu wyda wyrok ws. odszkodowania za odebranie przez komunistyczne władze grunty Kongregacji Oratorium św. Filipa Neri w Gostyniu. Do tej pory wyrokiem sądu stronie kościelnej przyznano 41 mln zł za część przejętych gruntów.

a tu kuźwa - BEZ ZMIAN Mad Mad Mad
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Małolat



Liczba postów : 10477
Age : 31
Location : Krosno
Registration date : 29/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 07:59

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wall-Street-takiej-sesji-nie-bylo-od-17-lat-7473071.html

w końcu  słońce choć zimno kozak
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:03

Małolat napisał:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wall-Street-takiej-sesji-nie-bylo-od-17-lat-7473071.html

w końcu  słońce choć zimno kozak

Czwartek przyniósł blisko 5-procentowy skok notowań ropy naftowej oraz nowy rekord wszech czasów w wykonaniu  S&P500, Dow Jonesa i Nasdaqa. Po raz pierwszy od bańki internetowej wszystkie trzy indeksy równocześnie ustanowiły nowe szczyty.


wybierzcie oszustke Clinton a nadal bedzie super
DLA BANKSTERKI I ZLODZIEJOW Mad Mad

Trump jak przegra to tylko ze sobą

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Małolat



Liczba postów : 10477
Age : 31
Location : Krosno
Registration date : 29/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:08

Osły napisał:
Małolat napisał:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wall-Street-takiej-sesji-nie-bylo-od-17-lat-7473071.html

w końcu  słońce choć zimno kozak

Czwartek przyniósł blisko 5-procentowy skok notowań ropy naftowej oraz nowy rekord wszech czasów w wykonaniu  S&P500, Dow Jonesa i Nasdaqa. Po raz pierwszy od bańki internetowej wszystkie trzy indeksy równocześnie ustanowiły nowe szczyty.


wybierzcie oszustke Clinton a nadal bedzie super
DLA BANKSTERKI I ZLODZIEJOW Mad Mad

Trump jak przegra to tylko ze sobą
Przestań Rotszyldowie Wartburgowie Rokefelerowie mają swoich po jenej i drugiej stronie im to jebie czyś za Słoniem czy za Osłem... szekle muszą sie zgadzać
http://stooq.com/q/?s=mwig40&c=1y&t=c&a=lg&b=0
jak Wig20zaczniegonić to ja cie... lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:09

załamanie na daxie - na razie tylko fiut sie złamał Very Happy

zaraz DB wyciągną indeks Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:10

Małolat napisał:
Osły napisał:
Małolat napisał:
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Wall-Street-takiej-sesji-nie-bylo-od-17-lat-7473071.html

w końcu  słońce choć zimno kozak

Czwartek przyniósł blisko 5-procentowy skok notowań ropy naftowej oraz nowy rekord wszech czasów w wykonaniu  S&P500, Dow Jonesa i Nasdaqa. Po raz pierwszy od bańki internetowej wszystkie trzy indeksy równocześnie ustanowiły nowe szczyty.


wybierzcie oszustke Clinton a nadal bedzie super
DLA BANKSTERKI I ZLODZIEJOW Mad Mad

Trump jak przegra to tylko ze sobą
Przestań Rotszyldowie Wartburgowie Rokefelerowie mają swoich po jenej i drugiej stronie im to jebie czyś za Słoniem czy za Osłem... szekle muszą sie zgadzać
http://stooq.com/q/?s=mwig40&c=1y&t=c&a=lg&b=0
jak Wig20zaczniegonić to ja cie... lol!

klapki pospadają ?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:12

cos huiowo chodzi UFO na zwyklym firefox Mad
teraz pisze z 64 bitowego ff i strona dziala znacznie lepiej
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Małolat



Liczba postów : 10477
Age : 31
Location : Krosno
Registration date : 29/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:16

Osły napisał:
cos huiowo chodzi UFO  na zwyklym firefox Mad
teraz pisze z 64 bitowego ff i strona dziala znacznie lepiej
ja myśle ze trzeba  zrobic porządek w administracji i moderacji i wszystko sie naprawi huhu lol!
dziadek mariner michu -admini
dex pingwin bogdan -moderacja
połowa wymienianych adminow w pierwszzym poscie przez dziadka juz nie żyje afro
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA



Liczba postów : 18357
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:18

Małolat napisał:
Osły napisał:
cos huiowo chodzi UFO  na zwyklym firefox Mad
teraz pisze z 64 bitowego ff i strona dziala znacznie lepiej
ja myśle ze trzeba  zrobic porządek w administracji i moderacji i wszystko sie naprawi huhu lol!
dziadek mariner michu -admini
dex pingwin bogdan -moderacja
połowa wymienianych adminow w pierwszzym poscie przez dziadka juz nie żyje afro
pucz ?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Małolat



Liczba postów : 10477
Age : 31
Location : Krosno
Registration date : 29/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:20

REALISTA napisał:
Małolat napisał:
Osły napisał:
cos huiowo chodzi UFO  na zwyklym firefox Mad
teraz pisze z 64 bitowego ff i strona dziala znacznie lepiej
ja myśle ze trzeba  zrobic porządek w administracji i moderacji i wszystko sie naprawi huhu lol!
dziadek mariner michu -admini
dex pingwin bogdan -moderacja
połowa wymienianych adminow w pierwszzym poscie przez dziadka juz nie żyje afro
pucz ?
a jak i ajatollah Baranini na duchowego wodza Exclamation
spadam do tyry dziś klapki spadną temu misiu sunny
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ból i cierpienie



Liczba postów : 2324
Location : HIOB
Registration date : 25/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:28

Osły napisał:
ból i cierpienie napisał:
Hossa trwa!
trwa mać !!!

duzo juz na tej hossie zarobiles ?
moze byc w PLN ,USD , moze byc w kg.

jak powiadał kolega rmir: pieniądze lubią ciszę
po czym zniknął w sinej dali
i tyle go widzieli
Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
bog.dan



Liczba postów : 748
Registration date : 30/06/2013

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:33

oj, coś byczki czują sie pewnie.. chyba za pewnie..

przekaz jest jeden: nowe rekordy.. przy każdym spadku brać tanie eLki (akcje)..

troche trąci euforią..
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:43

ból i cierpienie napisał:
Osły napisał:
ból i cierpienie napisał:
Hossa trwa!
trwa mać !!!

duzo juz na tej hossie zarobiles ?
moze byc w PLN ,USD , moze byc w kg.

jak powiadał kolega rmir: pieniądze lubią ciszę
po czym zniknął w sinej dali
i tyle go widzieli
Very Happy
w ciszy liczy zarobione pieniadzxe
tak jak i admini o ktorych pisze Małolat Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów : 66870
Age : 36
Location : Breslau
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:49

Czyżby dzisiaj qpa miała być???
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
ból i cierpienie



Liczba postów : 2324
Location : HIOB
Registration date : 25/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:50

stronk baj!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Brutus



Liczba postów : 491
Age : 49
Location : Dom zły!!!
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 08:51

Osły napisał:
ból i cierpienie napisał:
Osły napisał:
ból i cierpienie napisał:
Hossa trwa!
trwa mać !!!

duzo juz na tej hossie zarobiles ?
moze byc w PLN ,USD , moze byc w kg.

jak powiadał kolega rmir: pieniądze lubią ciszę
po czym zniknął w sinej dali
i tyle go widzieli
Very Happy
w ciszy liczy zarobione pieniadzxe
tak jak i admini o ktorych pisze Małolat  Very Happy  
Historia nas uczy że aby zostać Augustem trzeba najpierw zajeb#ć Cezara affraid
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów : 66870
Age : 36
Location : Breslau
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 09:28

GÓWNO się powoli robi sranda
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 09:36

OpCjOnEr napisał:
Czyżby dzisiaj qpa miała być???

GÓWNEN MUSS SEIN!!!!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
delphia
U F O A N A L I T Y K
U F O       A N A L I T Y K


Liczba postów : 12485
Age : 44
Location : Warszawa
Registration date : 29/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 09:46

trwa Olimpiada a więc pora na wiadomości sportowe:
http://sportowefakty.wp.pl/sportowybar/620104/dla-nich-warto-ogladac-io-seksowne-siostry-z-brazylii-zadebiutuja-w-rio/9
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
mariner
Captain en Chief
Captain en Chief


Liczba postów : 13770
Location : Ziemia
Registration date : 14/11/2010

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 09:50


widzę że Małolat chce Dziadka w maliny wpierdolić Mad
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA



Liczba postów : 18357
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 09:50

OpCjOnEr napisał:
GÓWNO się powoli robi sranda
u nas juz na oparach jada
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 09:51

68950583 S FUSDU16 PL 10 382.73 PLN 38 273.00 3.00 38 276.00  

68951212 K FUSDU16 PL 1 382.11 PLN 3 821.10 0.30 3 821.40  

Michu patrz i sie ucz - max i min
Real a nie jakies tam bzdety jak Twoj wirtual-Antek Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 09:53

REALISTA napisał:
OpCjOnEr napisał:
GÓWNO się powoli robi sranda
u nas juz na oparach jada
a jak maja duzo tych oparów to do 2200 dojada Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 09:55

mariner napisał:

widzę że Małolat chce Dziadka w maliny wpierdolić Mad

to dobrze bo maliny są w tym roku w cenie
gorzej jakby chcial Go w czarna porzeczkę wpierdolić - czarna rozpacz Shocked
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 09:59

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dex



Liczba postów : 7859
Registration date : 14/09/2010

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:02

Osły napisał:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/cbs-i-hiszpanskie-sluzby-zlikwidowaly-kanal-przemytu-narkotykow,667748.html

Przez ostatnie cztery lata grupa na tyle urosła w siłę, że śledczy już zdołali zabezpieczyć około 12 milionów złotych majątku, który ma pochodzić z handlu narkotykami. Oficer CBŚ: - Liczymy, że zlokalizujemy pozostały ukryty majątek, około 30 milionów.

dobra zmiana  

to boli najbardziej - strata " dorobku zycia "

Tymczasem w drodze do szkoły dzieci oglądają reklamy alkoholu na billboardach.
Alkohol to dobry narkotyk - akcyza idzie na pensje policjantów.
Więc to dość relatywne, kto tu jest przestępcą.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
betonowe_buty



Liczba postów : 14739
Age : 67
Registration date : 02/10/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:03

REALISTA napisał:
Małolat napisał:
Osły napisał:
cos huiowo chodzi UFO  na zwyklym firefox Mad
teraz pisze z 64 bitowego ff i strona dziala znacznie lepiej
ja myśle ze trzeba  zrobic porządek w administracji i moderacji i wszystko sie naprawi huhu lol!
dziadek mariner michu -admini
dex pingwin bogdan -moderacja
połowa wymienianych adminow w pierwszzym poscie przez dziadka juz nie żyje afro
pucz ?

zagrali się na śmierć a na serio to polegli na polu walki
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA



Liczba postów : 18357
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:05

idą żniwa, latoś SS ładnie obrodzi Laughing
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
delphia
U F O A N A L I T Y K
U F O       A N A L I T Y K


Liczba postów : 12485
Age : 44
Location : Warszawa
Registration date : 29/01/2008

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:08

na Bliskim Wschodzie sprawy nabierają tempa: dziś wizyta szefa MSZ Iranu w Turcji. Na tapetę idzie kwestia syryjska (i zapewne kurdyjska choć o tym nikt głośno nie mówi bo tu interesy Turcji i Iranu są zbieżne)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora Online
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:09

REALISTA napisał:
idą żniwa, latoś SS ładnie obrodzi Laughing

noo latoś urodzaj na S , cały czas rosną  i szwagier daje  coraz lepsze -wieksze
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
mariner
Captain en Chief
Captain en Chief


Liczba postów : 13770
Location : Ziemia
Registration date : 14/11/2010

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:13

Osły napisał:
mariner napisał:

widzę że Małolat chce Dziadka w maliny wpierdolić Mad

to dobrze bo maliny są w tym roku w cenie
gorzej jakby chcial Go w czarna porzeczkę wpierdolić - czarna rozpacz Shocked  

ale żeś stopkę jebnął Very Happy
kokodżambo czy kokoszambo ??? Laughing
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:23

mariner napisał:
Osły napisał:
mariner napisał:

widzę że Małolat chce Dziadka w maliny wpierdolić Mad

to dobrze bo maliny są w tym roku w cenie
gorzej jakby chcial Go w czarna porzeczkę wpierdolić - czarna rozpacz Shocked  

ale żeś stopkę jebnął Very Happy
kokodżambo czy kokoszambo ??? Laughing
Very Happy
spoko , chłopaki nie płaczą
nawet jak wpierdolą na koniach   Smile Smile


Ostatnio zmieniony przez Osły dnia Pią 12 Sie 2016, 10:24, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA



Liczba postów : 18357
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:23

zesra się, ale Wy o tym wiecie i nie muszę Wam tego mówić
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły



Liczba postów : 12194
Age : 37
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:30



1;29 i 1;35
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
rydzo



Liczba postów : 3026
Age : 31
Registration date : 07/07/2008

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:42

Insiderzy w USA nie kupują akcji
HFT Brokers - Biznes
12 Sie 2016, 10:35


Czwartkowa sesja na Wall Street przyniosła aż trzy historyczne rekordy. S&P500 (^SPX, 2185.79 +0.47%, News), Dow Jones Industrial i Nasdaq Composite znalazły się równocześnie na swoich nowych maksimach. Z taką sytuacją mamy do czynienia po raz pierwszy od 1999 roku. Hossa jak się patrzy. Jeśli sytuacja spółek faktycznie jest tak świetna to z pewnością tak zwani insiderzy powinni kupować akcje swoich firm licząc na dalsze zyski. Jak podaje Bloomberg, jest zupełnie inaczej.
Liczba członków zarządu i dyrektorów, którzy kupują akcje swoich spółek spadła rok do roku aż o 44%. Był to najgorszy miesiąc w historii, a dane zbierane są od 1988 roku, więc próba jest całkiem spora. Na 316 osób, które akcje kupiły, przypadło aż 1399 osób, które akcje sprzedawały. Wygląda więc na to, że rynek jest nadal podtrzymywany przez skupy akcji własnych (nawet 2% kapitalizacji S&P500 rocznie), który odbywa się często na kredyt, ale zarządy spółek swoich pieniędzy już tak chętnie nie inwestują. W sumie trudno się dziwić, skoro zyski spółek spadają już 5 kwartałów z rzędu, a zapowiada się, że również w kolejnym biznes będzie się kurczył. Jeśli tak się stanie, to będziemy mieli do czynienia z pierwszymi 6 spadkowymi kwartałami od kryzysu dot.com. Wracając do skupu akcji na kredyt - według danych JPMorgan i Bloomberga odsetek skupów, przy których jest używane zewnętrzne finansowanie urósł już do 30% - to najwyższy poziom od 2001 roku. Skoro spółki nie zwiększają swoich zysków, to próbują sztucznie podnieść zysk na akcję poprzez umorzenie swoich papierów. Prosta sztuczka księgowa, która w krótkim terminie okazuje się efektywna, ale w dłuższym nieuchronnie prowadzi do katastrofy. Zadłużanie spółki w celu osiągnięcia krótkoterminowych korzyści i to w środowisku niskich stóp procentowych, które kiedyś urosną ( a może jednak nie?) jest mało odpowiedzialne.

Stare rynkowe powiedzenie głosi, że trend jest twoim przyjacielem, a Wall Street nadal jest w silnej hossie. Nastroje inwestorów są wyjątkowo optymistyczne, podobnie jak analityków, którzy cieszą się z pokonania tradycyjnie zaniżonych prognoz. Obecna sytuacja przypomina jednak niebezpieczne te z 2000 i 2007 roku. Warto mieć to na uwadze kupując akcje przy tak wysokich wycenach.

(Mateusz Adamkiewicz - HFT Brokers)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MICHU



Liczba postów : 22467
Registration date : 25/10/2010

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:42

Komentarz rynkowy dax.

Antek jak to Antek ....+ 120 pkt.  lol!

Moze kiedys opowiem Wam anegdotke od Pana Zdzislawa
opisujaca dzisiejszy komentarz rynkowy.  lol!



lol! lol! lol! lol! lol!


Ostatnio zmieniony przez MICHU dnia Pią 12 Sie 2016, 10:46, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA



Liczba postów : 18357
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:44

czy jak już na UFO przeprowadzimy pucz, to będzie można wklejać cipki o każdej porze dnia i nocy ?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA



Liczba postów : 18357
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 10:52

rydzo napisał:
Insiderzy w USA nie kupują akcji
HFT Brokers - Biznes
12 Sie 2016, 10:35


Czwartkowa sesja na Wall Street przyniosła aż trzy historyczne rekordy. S&P500 (^SPX, 2185.79 +0.47%, News), Dow Jones Industrial i Nasdaq Composite znalazły się równocześnie na swoich nowych maksimach. Z taką sytuacją mamy do czynienia po raz pierwszy od 1999 roku. Hossa jak się patrzy. Jeśli sytuacja spółek faktycznie jest tak świetna to z pewnością tak zwani insiderzy powinni kupować akcje swoich firm licząc na dalsze zyski. Jak podaje Bloomberg, jest zupełnie inaczej.
Liczba członków zarządu i dyrektorów, którzy kupują akcje swoich spółek spadła rok do roku aż o 44%. Był to najgorszy miesiąc w historii, a dane zbierane są od 1988 roku, więc próba jest całkiem spora. Na 316 osób, które akcje kupiły, przypadło aż 1399 osób, które akcje sprzedawały. Wygląda więc na to, że rynek jest nadal podtrzymywany przez skupy akcji własnych (nawet 2% kapitalizacji S&P500 rocznie), który odbywa się często na kredyt, ale zarządy spółek swoich pieniędzy już tak chętnie nie inwestują. W sumie trudno się dziwić, skoro zyski spółek spadają już 5 kwartałów z rzędu, a zapowiada się, że również w kolejnym biznes będzie się kurczył. Jeśli tak się stanie, to będziemy mieli do czynienia z pierwszymi 6 spadkowymi kwartałami od kryzysu dot.com. Wracając do skupu akcji na kredyt - według danych JPMorgan i Bloomberga odsetek skupów, przy których jest używane zewnętrzne finansowanie urósł już do 30% - to najwyższy poziom od 2001 roku. Skoro spółki nie zwiększają swoich zysków, to próbują sztucznie podnieść zysk na akcję poprzez umorzenie swoich papierów. Prosta sztuczka księgowa, która w krótkim terminie okazuje się efektywna, ale w dłuższym nieuchronnie prowadzi do katastrofy. Zadłużanie spółki w celu osiągnięcia krótkoterminowych korzyści i to w środowisku niskich stóp procentowych, które kiedyś urosną ( a może jednak nie?) jest mało odpowiedzialne.

Stare rynkowe powiedzenie głosi, że trend jest twoim przyjacielem, a Wall Street nadal jest w silnej hossie. Nastroje inwestorów są wyjątkowo optymistyczne, podobnie jak analityków, którzy cieszą się z pokonania tradycyjnie zaniżonych prognoz. Obecna sytuacja przypomina jednak niebezpieczne te z 2000 i 2007 roku. Warto mieć to na uwadze kupując akcje przy tak wysokich wycenach.

(Mateusz Adamkiewicz - HFT Brokers)

GAAP spółek z S&P spadł od 2014 o 20% !
"Skoro spółki nie zwiększają swoich zysków, to próbują sztucznie podnieść zysk na akcję poprzez umorzenie swoich papierów. Prosta sztuczka księgowa, która w krótkim terminie okazuje się efektywna," internauci amerykańscy na marketwatchu o tym pisali: to jest wałek w majestacie prawa mający na celu sztuczne podwyższenie zysku na akcję nie dla dobra akcjonariuszy, tylko żeby Zarządy spółek mogły kasować sute premie dzięki wykazywanemu zyskowi na akcje. Żyd to jednak ma kipełę Laughing
Jeśli kursy sa na szczytach a obiektywne wskazniki pokazują przewartościowanie akcji, to skup własnych akcji z biznesowego punktu widzenia jest idiotyczny, a wręcz działa na szkodę spółki. Skup akcji własnych celem umorzenia ( należy to zrobic w tym samym roku obrachunkowym ) robi się, kiedy akcje są nie doszacowane.
AMEN
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Frater



Liczba postów : 1149
Age : 39
Location : OCist Szczyrzyc! Willow Springs/Illinois!
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Pią 12 Sie 2016, 11:05

REALISTA napisał:
czy jak już na UFO przeprowadzimy pucz, to będzie można wklejać cipki o każdej porze dnia i nocy ?
Nie będzie można! Moderatorem zostanę prawdopodobnie ja i wtedy do regulaminu zostanie dodany punkt 16:
"Biada światu dla zgorszenia................biada człowiekowi onemu przez którego przychodzi zgorszenie"  Mt 18.7 BG lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: UFO 12 08 2016 r.   Today at 23:23

Powrót do góry Go down
 
UFO 12 08 2016 r.
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 4Idź do strony : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» UFO 01 - 03 01 2016 r. HAPPY NEW YEAR!!!
» UFO - 26 01 2016 r.
» UFO - 09 02 2016 r.
» UFO - 12 02 2016 r.
» UFO - 24 02 2016 r.

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Uniwersytet Futures i Opcji  :: Uniwersytet Futures i Opcji-
Skocz do: