Uniwersytet Futures i Opcji

pod kierownictwem prof. SzFagra
 
IndeksIndeks  PortalePortale  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | 
 

 UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend

Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AutorWiadomość
Frater
V e x o M e r c a t o r!
V e x o     M e r c a t o r!
avatar

Liczba postów : 1906
Age : 37
Location : OCist Szczyrzyc! Willow Springs/Illinois!
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 11:58

Osły napisał:
Dziadek , trzeba uwazac , bo jak my sie rzucimy sie na ten Getin
i kurs wywindujemy wysoko to nam na górce moze Indiana zapodać swój pakiet
i  później szukaj głupszego od siebie żeby to odkupił - a  tutaj na LC bym nie liczył

i cały misterny plan w ......

lol! lol!

ide spac bo mnie glowa rozboli od tego Getinu

Spokojnie,  Pinokio grasuje na serwerach demo, trzeba się pilnować żeby na demo nie kupować bo wtedy rzeczywiście można trafić na Indiana!
Ale radzę uważać bo Pinokio ma w odwodzie Indiankę  i pozycja na bank jest zahedżowana tylko......cccciiiiiiiiiii..........tajemnica lol! lol! lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA

avatar

Liczba postów : 28057
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 12:23

https://www.rp.pl/Polityka/181119368-Brak-standardow-Szybka-habilitacja-Marka-Chrzanowskiego.html

Glapcio przyszedł osobiście na obronę jego pracy Laughing chyba czeka nas w poniedziałek smród, teraz wokół prezesa NBP
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
thorgall

avatar

Liczba postów : 21376
Age : 104
Registration date : 08/07/2008

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 12:29

zibi napisał:
dziadek napisał:



https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/prof-orlowski-mowi-o-aferze-knf-podpalenie-systemu/16l7p4w

toś sobie znalazł autorytet , pana Orłowskiego , który też lubił dymać leszczy i zapewne by to powtórzył Shocked

Bo widzisz zibi, marinera nie ma, a tak by ich lewaków poprostował. Laughing Brak autorytetu i nie wiedzą co czytać i co myśleć.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dziadek
Admin
avatar

Liczba postów : 10335
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 12:42

dziadek napisał:
zibi napisał:
dziadek napisał:



https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/prof-orlowski-mowi-o-aferze-knf-podpalenie-systemu/16l7p4w

toś sobie znalazł autorytet , pana Orłowskiego , który też lubił dymać leszczy i zapewne by to powtórzył Shocked
...
A gdzie ja napisałem że to jest autorytet? To jedna z opinii z drugiej strony, opinia godna uwagi w sytuacji gdy majstruje się przy finansach publicznych w celu zbudowania partyjnego imperium!
Najwięcej przykładów to właśnie mamy jak PC/PiS dyma Suwerena i finanse publiczne począwszy od afery TELEGRAF, SREBRNA.....
I to jest afera że przejęty majątek parkowany jest na słupów: kierowców , sekretarki, pielęgniarkę czy asystentów a w tle szemrane cypryjskie spółki!
Może powiedz na ile wiarygodne jest to co Ty piszesz skoro przeważnie słowo w słowo jest to pisowska propaganda? Rzeczywiście uważasz że urzędnicy powinni mieć niekontrolowane uprawnienia do przejmowania prywatnych banków po wcześniejszym doprowadzeniu ich na skraj bankructwa? Shocked
Takie działanie jest wprost niebezpieczne dla finansów publicznych i na to zwrócił uwagę prof. Orłowski. Teraz czekam na reakcję ekonomistów pisowskich: dziadek był Żydem, ojciec TW a syn u Sowy ośmiorniczki wpier*alał!
Ta afera tak szybko się nie skończy bo tu zbyt dużo jest "na papierze i na taśmie" - jest ustawa pisana na zamówienie do której poprawki ktoś dyktował marszałkowi Terleckiemu w trakcie procedowania, jest propozycja korupcyjna.....i są kolejne nagrania! Kto mieczem  taśmą wojuje...... Twisted Evil

_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
dziadek
Admin
avatar

Liczba postów : 10335
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 12:51



_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
REALISTA

avatar

Liczba postów : 28057
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 13:06

w każdym bądż razie zadaję pytanie ; PiS20 WIG20 idzie na 1800 ? 1600 ? a moze na Grunwald ? jak poleci tak jak indeksy LGBT to raczej Grunwald Twisted Evil
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Frater
V e x o M e r c a t o r!
V e x o     M e r c a t o r!
avatar

Liczba postów : 1906
Age : 37
Location : OCist Szczyrzyc! Willow Springs/Illinois!
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 13:11

Trochę luzu na tym smutnym jak ........forum lol!
Zapraszam na południową kawkę. ......i na pierogi z truskawkami  (o ile gosposia sobie poradzi) Laughing


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
thorgall

avatar

Liczba postów : 21376
Age : 104
Registration date : 08/07/2008

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 13:16

Frater napisał:
Trochę luzu na tym smutnym jak ........forum lol!
Zapraszam na południową kawkę. ......i na pierogi z truskawkami  (o ile gosposia sobie poradzi) Laughing




o ja pier**le Shocked Shocked Shocked


kto to będzie sprzątał?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
neuron

avatar

Liczba postów : 6297
Registration date : 29/02/2012

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 13:22

dziadek napisał:
dziadek napisał:
zibi napisał:
dziadek napisał:



https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/prof-orlowski-mowi-o-aferze-knf-podpalenie-systemu/16l7p4w

toś sobie znalazł autorytet , pana Orłowskiego , który też lubił dymać leszczy i zapewne by to powtórzył Shocked
...
A gdzie ja napisałem że to jest autorytet? To jedna z opinii z drugiej strony, opinia godna uwagi w sytuacji gdy majstruje się przy finansach publicznych w celu zbudowania partyjnego imperium!
Najwięcej przykładów to właśnie mamy jak PC/PiS dyma Suwerena i finanse publiczne począwszy od afery TELEGRAF, SREBRNA.....
I to jest afera że przejęty majątek parkowany jest na słupów: kierowców , sekretarki, pielęgniarkę czy asystentów a w tle szemrane cypryjskie spółki!
Może powiedz na ile wiarygodne jest to co Ty piszesz skoro przeważnie słowo w słowo jest to pisowska propaganda? Rzeczywiście uważasz że urzędnicy powinni mieć niekontrolowane uprawnienia do przejmowania prywatnych banków po wcześniejszym doprowadzeniu ich na skraj bankructwa? Shocked
Takie działanie jest wprost niebezpieczne dla finansów publicznych i na to zwrócił uwagę prof. Orłowski. Teraz czekam na reakcję ekonomistów pisowskich: dziadek był Żydem, ojciec TW a syn u Sowy ośmiorniczki wpier*alał!
Ta afera tak szybko się nie skończy bo tu zbyt dużo jest "na papierze i na taśmie" - jest ustawa pisana na zamówienie do której poprawki ktoś dyktował marszałkowi Terleckiemu w trakcie procedowania, jest propozycja korupcyjna.....i są kolejne nagrania! Kto mieczem  taśmą wojuje...... Twisted Evil
wiesz jest jeszcze jeden zupełnie nie akceptowalny czynnik
tak jak i kurski ( TVP ) tak i premier przyłapany na taśmie ze swoimi poglądami
oni rzeczywiście uważają nas w całej masie ( społeczeństwo ) za głupoli których moża kupić i wciskać ciemnotę którą ciemny lud kupi
ta arogancja i całkowita prosta manipulacyjna a wydaje im się, że są bardzo sprytni pijarowsko
gorzej dla nich bo taka ignorncja i chapanie wielką chochlą kończy się radykalnymi dzialaniami ludu co pokazuje nawet historia współczesna
według mnie zmierzają do tego w prostej linii ( bo im się to poprostu należy )
nie pochwalam takiego postępowania bo dla obywateli nie niesie to nic dobrego i nie jest ważne która opcja ma rację
a ty siem Dziadek nie denerwuj !!!! bo w naszym wieku musimy byź oazą spokoju i opanowania Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
thorgall

avatar

Liczba postów : 21376
Age : 104
Registration date : 08/07/2008

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 13:23

Co potrafi ludzki mózg?
Oj, wiele potrafi! I to bez naszego świadomego udziału.
Przez 20 sekund patrz na czerwona kropkę (na nosie), po czym szybko popatrz na ścianę lub sufit i
zamrugaj szybko oczami.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
sakitoru



Liczba postów : 644
Registration date : 17/09/2017

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 13:43

Realista.

Aham.... Aham..... Pozostanę przy "Graj to co widzisz". Natomiast spekulant powinien zacząć mocno się nad sobą zastanawiać kiedy przewiduje niesamowite progresy w ruchu. Model matematyczny leszcza jest nieubłagany.


A to tak w celu obrazowego opisu piątku.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 14:05

neuron napisał:
zibi napisał:
dziadek napisał:



https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/prof-orlowski-mowi-o-aferze-knf-podpalenie-systemu/16l7p4w

toś sobie znalazł autorytet , pana Orłowskiego , który też lubił dymać leszczy i zapewne by to powtórzył Shocked
zibi no k**wa
czym masz kogokolwiek na którego opinii byś się kiedyś wsparł ?? lol! lol! lol!

no jest trochę uczciwych fachowców - np. Mariner , Barany ..
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 14:15

ciekawie o ropie mowił Marek Zuber
wg. niego cena ropy w najbliższym czasie (latach )
bedzie około 50/$ za baryłke z wahaniami +/- 20$
czyli jak było ponad 70 to teraz jedziemy na 30  (potwierdził moje 30  Smile  )
moze nie bezposrednio ale raczej powinno byc teraz ponizej 50 niz powyzej

mowił za na cene ropy duzy wpływ ma teraz rapa z łupków
i jedynym czlowiekiem ktory moglby spowodawac wzrost ceny ponad 100 usd jet Trump
a OPEC traci wplywy bo jego udzial w rynku spada

tutaj inny art. z 20147 ale potwierdzajacy to co juz sie dzieje

Ze względu na technologię eksploatacji złóż łupkowych USA jest jedynym krajem na świecie, który może na tyle zwiększyć produkcję ropy naftowej, że zmieni światowy rynek tego surowca. I właśnie adoptuje polityki skierowane na ten cel.

https://forsal.pl/artykuly/1017373,usa-zaleje-swiat-ropa-z-lupkow-czeka-nas-rewolucja-na-tym-runku.html
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów : 77451
Age : 38
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 14:23

Piotrek691 napisał:
OpCjOnEr napisał:

Ale w sumie co to są 3 centy? To tak dużo żeby aż protest robić?
U nas jak drożeje o 3 grosze to nawet nikt tego nie zauważa.

Opcjoner to trochę nie tak bo we Francji średnia cena Pb95 to 1.50 ojro,
a u nas 5 zeta. Podwyżka o 3 centy to tak jak u nas o 10 groszy.

Jednak mimo wszystko wątpię aby podwyżka u nas nawet o 10 groszy
wywołałby taką histerię.  Całkiem możliwe, że te 3 centy to taka słomka
która złamała wielbłądowi kark. Ludzie są sfrustrowani i się boją. Pieprzenie
o podatku na rzecz CO2 odbierają jako kolejny absurdalny wymysł chorego lewactwa.
To tylko potwierdza moje przypuszczenia, że wyniki wyborów do PE
mogą skończyć wieloletnią dominację jednej opcji, a "elyty"
rozdziawią gęby w szoku Twisted Evil

Tak bo ten cyrk z CO2 tylko nabija kabzę grupie interesu a realnych efektów nie widać. Handlują se emisjami na forexie lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Belle de Jour

avatar

Liczba postów : 202
Location : Słodka i niewinna niczym baranek :)
Registration date : 21/05/2013

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 14:32

Dzień dobry!

Dlaczego na tym
forum tak smutno?

Mało stron, misja
edukacyjna chyba
podupada Sad

Tylko łapanie
leszko-noży

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Belle de Jour

avatar

Liczba postów : 202
Location : Słodka i niewinna niczym baranek :)
Registration date : 21/05/2013

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 14:40

tęsknię...


...za starymi czasami
na forum

korpopolityka mnie
męczy

dawno longterm
dupokresek nie
robiłam Sad

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 15:00

dziadek napisał:


PIS moze i dolozy - z kasy podatników
ale paru kolesi załapie sie na niezłe  fuchy

proste jak p....lenie panie Hirsch

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kamikaze

avatar

Liczba postów : 13664
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 15:15

Osły napisał:
dziadek napisał:


PIS moze i dolozy - z kasy podatników
ale paru kolesi załapie sie na niezłe  fuchy

proste jak p....lenie panie Hirsch


nie sądzę by PIS chciał przejąć banki ernesta
zostawi je w spokoju ale one i tak upadną

te banki są pełne shitu i przejęcie ich przez państwo to pewna katastrofa
która przełoży się na wybory

Chrzanowski też nie chciał banków przejmować, chciał je zostawić ernestowi a przy okazji naciągnąć go na kasę
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 15:24

kamikaze napisał:
Osły napisał:
dziadek napisał:


PIS moze i dolozy - z kasy podatników
ale paru kolesi załapie sie na niezłe  fuchy

proste jak p....lenie panie Hirsch


nie sądzę by PIS chciał przejąć banki ernesta
zostawi je w spokoju ale one i tak upadną

te banki są pełne shitu i przejęcie ich przez państwo to pewna katastrofa
która przełoży się na wybory

Chrzanowski też nie chciał banków przejmować, chciał je zostawić ernestowi a przy okazji naciągnąć go na kasę

to nie bedzie 1pln za akcje Getinu ?? Shocked What a Face

Smile

to ja juz chyba wole , po staremu, 16 k na koniach przejebac niz wspierać Ernesta

tym bardziej ze najslabszy punkt planu z akcjami Getinu
jest baaardzo dluga perspektywa ew. zwrotu z inwestycji
pewnie kilka lat
a na koniach po paru godzinach (dniach ) juz wiem co jest
i zarabiamy dalej albo odrabiamy Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kamikaze

avatar

Liczba postów : 13664
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 15:29

Niemcy:

W ankiecie wzięło udział ponad 10 000 dziewczynek i chłopców w wieku od 9 do 14 lat, co sprawia, że wyniki sondażu są reprezentatywne.

Trzy czwarte ankietowanych dzieci popiera przyjmowanie przez Niemcy ludzi, którzy uciekli z innych krajów.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kamikaze

avatar

Liczba postów : 13664
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 15:38

Osły napisał:


to nie bedzie 1pln za akcje Getinu ?? Shocked What a Face

Smile

to ja juz chyba wole , po staremu, 16 k na koniach przejebac niz wspierać Ernesta

tym bardziej ze najslabszy punkt planu z akcjami Getinu
jest baaardzo dluga perspektywa ew. zwrotu  z inwestycji
pewnie kilka lat
a na koniach po paru godzinach (dniach ) juz wiem co jest
i zarabiamy dalej albo odrabiamy Very Happy

co się będziesz sam męczył na koniach
getin ma opcje, swapy i cirs'y na 5.5 miliarda złotych
bierz getin pkc i albo rybka albo cipka Laughing
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dziadek
Admin
avatar

Liczba postów : 10335
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 15:59

Osły napisał:
dziadek napisał:


PIS moze i dolozy - z kasy podatników
ale paru kolesi załapie sie na niezłe  fuchy

proste jak p....lenie panie Hirsch

...
Hirsz, Tejchman, Barankiewicz i cała reszta tej spółdzielni mocno broni Chrzanowskiego, Glapińskiego.......Oczywiście mają prawo, może nawet mają racje scratch ale jak Ich znam, za darmo tego nie robią Laughing

_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
dziadek
Admin
avatar

Liczba postów : 10335
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 16:00



_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
REALISTA

avatar

Liczba postów : 28057
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 16:15

http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,24181718,starosta-kolbuszowski-z-pis-zrezygnowal-na-dwa-dni-ze-stanowiska.html#s=BoxOpImg1

Starosta kolbuszowski z PiS zrezygnował na dwa dni ze stanowiska. Dostanie potężną odprawę. "To mi się należy za harówkę"

Właśnie mamy początek końca PiS. Nie wiem kurna tylko, kto w zamian.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA

avatar

Liczba postów : 28057
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 16:19

dziadek napisał:
Osły napisał:
dziadek napisał:


PIS moze i dolozy - z kasy podatników
ale paru kolesi załapie sie na niezłe  fuchy

proste jak p....lenie panie Hirsch

...
Hirsz, Tejchman, Barankiewicz i cała reszta tej spółdzielni mocno broni Chrzanowskiego, Glapińskiego.......Oczywiście mają prawo, może nawet mają racje scratch  ale jak Ich znam, za darmo tego nie robią  Laughing

Hirsz pali głupa. Dobrze wie, że z takich spółek można doić kasę. Np. stanowiska dla swoich, od CEO po sekretarkę. Można też dawać reklamy zaprzyjażnionym mediom. Społki szfagra jako podwykonawcy ( KGHM jest tu mistrzem świata ). Pewnie są jeszcze inne sposoby, o których nie wiem .

P.S. idę zjeść obiad, bo on mi się po prostu należy . Laughing
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dziadek
Admin
avatar

Liczba postów : 10335
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 16:36

REALISTA napisał:
http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,24181718,starosta-kolbuszowski-z-pis-zrezygnowal-na-dwa-dni-ze-stanowiska.html#s=BoxOpImg1

Starosta kolbuszowski z PiS zrezygnował na dwa dni ze stanowiska. Dostanie potężną odprawę. "To mi się należy za harówkę"

Właśnie mamy początek końca PiS. Nie wiem kurna tylko, kto w zamian.
...
Starosta dostanie 80k odprawy a powołany na Jego miejsce (na dwa dni) też weźmie odprawę - 15k. Zarabianie jest proste! Twisted Evil

_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
kamikaze

avatar

Liczba postów : 13664
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 16:56

na szczycie APEC Stany rozmawiały z Chinami i podobno było ostro, dealu nie widać

to co zaszło zostało podsumowane przez Kunihiko Miyake, byłego ministra MSZ Japonii:

"This is one episode in the hegemonic struggle between the U.S. and China - it will go on for a while”
“It will be a Cold War, whether we call it that or not."

Bloomberg: "many in the region don’t expect a deal anytime soon, despite periodic optimism from Trump’s camp."

nie ma zlituj


chyba nie będę musiał zamykać moich esek na sapinę ze stratą
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 17:04

Dzisiaj, na Kongresie 590, PKN Orlen ogłosił start programu „Orlen w portfelu”. To pierwszy w Polsce zakrojony na szeroką skalę i co ważne na długi termin klub akcjonariusza spółki publicznej.



PKN Orlen chce gromadzić swoich indywidualnych akcjonariuszy i premiować długoterminowe inwestycje w akcje spółki. Dla tych inwestorów indywidualnych, którzy będą posiadali przynajmniej 50 akcji spółki, Orlen przewidział zniżki na ich podstawowe produkty:



15 groszy rabatu na każdy litr paliwa Verva
10 groszy rabatu na każdy litr paliwa Efecta
10% rabatu na wszystkie pozostałe produkty (poza alkoholem i wyrobami tytoniowymi) sprzedawanymi na stacjach Orlen.



Na początek PKN Orlen będzie współpracował w zakresie weryfikacji stanu posiadania akcji spółki przez inwestorów z Domem Maklerskim PKO BP, ale nie wyklucza w przyszłości współpracy z innymi domami maklerskimi.



Patronat merytoryczny nad programem „Orlen w portfelu” objęło Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.



Strona programu: www.orlenwportfelu.pl
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 17:06

dziadek napisał:


no wiadomo przecież ze barany wódki nie pija
i glupie osły Embarassed Embarassed
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 17:12

REALISTA napisał:
http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,24181718,starosta-kolbuszowski-z-pis-zrezygnowal-na-dwa-dni-ze-stanowiska.html#s=BoxOpImg1

Starosta kolbuszowski z PiS zrezygnował na dwa dni ze stanowiska. Dostanie potężną odprawę. "To mi się należy za harówkę"

Właśnie mamy początek końca PiS. Nie wiem kurna tylko, kto w zamian.

tez nad tym myslalem
i mysle ze nie ma innych -  Kukiz ma trudny charakter Mad

ALE mysle  tez ze  moze znowu Po  Shocked Shocked affraid affraid bo chyba juz nie jest takie jak było
czyściec w opozycji dobrze im zrobił

tylko zeby odmłodzili te wladze
i wyjebali starych oszustow  od żłoba z Grzegorzem na czele
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA

avatar

Liczba postów : 28057
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 17:13

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
REALISTA

avatar

Liczba postów : 28057
Registration date : 03/09/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 17:17

kamikaze napisał:
na szczycie APEC Stany rozmawiały z Chinami i podobno było ostro, dealu nie widać

to co zaszło zostało podsumowane przez Kunihiko Miyake, byłego ministra MSZ Japonii:

"This is one episode in the hegemonic struggle between the U.S. and China - it will go on for a while”
“It will be a Cold War, whether we call it that or not."

Bloomberg: "many in the region don’t expect a deal anytime soon, despite periodic optimism from Trump’s camp."

nie ma zlituj


chyba nie będę musiał zamykać moich esek na sapinę ze stratą

wszyscy zakładają , tzn. anale, inwestorzy no i UFO , że się USA z Chinami muszą dogadać, bo jak nie , to ppadną giełdy, będzie spowolnienie i takie tam. Ale stawka jest megawysoka. Chodzi o dominację w świecie, to geopolityka i poziomy indeksów sa sprawą nawet nie drugo a trzeciorzędną. Jeśli się nie dogadają, nawet nadejdzie recesja to chińczyk i tak przetrwa, bo jest przyzwyczajony do miski ryżu. Kto wie, czy cierpliwy chińczyk nie pójdzie na recesję bo po niej wyjdzie silniejszy niż USA ? Ciny myślą na dziesiątki i setki lat do przodu .
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 17:31

a w tv pis gospodarka pędzi jak torpeda
ciekawe kiedy sie rozjebie ??? Very Happy Very Happy

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku IX Wydział Gospodarczy dla spraw upadłościowych i restrukturyzacyjnych wydał postanowienie o otwarciu, na wniosek URSUS S.A., przyspieszonego postępowania układowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne. Oznacza to, że spółka otrzymała ochronę na czas realizacji planu restrukturyzacyjnego tak, by po jego wdrożeniu była gotowa do spłaty wierzytelności i dalszej niezakłóconej kontynuacji biznesu.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kamikaze

avatar

Liczba postów : 13664
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 17:46

REALISTA napisał:
kamikaze napisał:
na szczycie APEC Stany rozmawiały z Chinami i podobno było ostro, dealu nie widać

to co zaszło zostało podsumowane przez Kunihiko Miyake, byłego ministra MSZ Japonii:

"This is one episode in the hegemonic struggle between the U.S. and China - it will go on for a while”
“It will be a Cold War, whether we call it that or not."

Bloomberg: "many in the region don’t expect a deal anytime soon, despite periodic optimism from Trump’s camp."

nie ma zlituj


chyba nie będę musiał zamykać moich esek na sapinę ze stratą

wszyscy zakładają , tzn. anale, inwestorzy no i UFO , że się USA z Chinami muszą dogadać, bo jak nie , to ppadną giełdy, będzie spowolnienie i takie tam. Ale stawka jest megawysoka. Chodzi o dominację w świecie, to geopolityka i poziomy indeksów sa sprawą nawet nie drugo a trzeciorzędną. Jeśli się nie dogadają, nawet nadejdzie recesja to chińczyk i tak przetrwa, bo jest przyzwyczajony do miski ryżu. Kto wie, czy cierpliwy chińczyk nie pójdzie na recesję bo po niej wyjdzie silniejszy niż USA ? Ciny myślą na dziesiątki i setki lat do przodu .

nie przesadzaj
ja zakładam że szanse na dogadanie są bliskie zera
i nie Chińczyk nie chce się dogadać, bo żółtek chce, a Amerykanie
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Indiana
UFO Edukator
UFO Edukator
avatar

Liczba postów : 7273
Age : 41
Location : Chrzanów
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 18:12

Osły napisał:
Dzisiaj, na Kongresie 590, PKN Orlen ogłosił start programu „Orlen w portfelu”. To pierwszy w Polsce zakrojony na szeroką skalę i co ważne na długi termin klub akcjonariusza spółki publicznej.



PKN Orlen chce gromadzić swoich indywidualnych akcjonariuszy i premiować długoterminowe inwestycje w akcje spółki. Dla tych inwestorów indywidualnych, którzy będą posiadali przynajmniej 50 akcji spółki, Orlen przewidział zniżki na ich podstawowe produkty:



   15 groszy rabatu na każdy litr paliwa Verva
   10 groszy rabatu na każdy litr paliwa Efecta
   10% rabatu na wszystkie pozostałe produkty (poza alkoholem i wyrobami tytoniowymi) sprzedawanymi na stacjach Orlen.



Na początek PKN Orlen będzie współpracował w zakresie weryfikacji stanu posiadania akcji spółki przez inwestorów z Domem Maklerskim PKO BP, ale nie wyklucza w przyszłości współpracy z innymi domami maklerskimi.



Patronat merytoryczny nad programem „Orlen w portfelu” objęło Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.



Strona programu: www.orlenwportfelu.pl

O ile to nie jakiś żart, to Orlena będzie chciał mieć każdy kierowca. Ile ich jest mln? Oznacza to wzrost kursu o setki procent w ciągu roku, nawet jak świat się będzie palił lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
OpCjOnEr
KorboPadaka Speaker
KorboPadaka Speaker


Liczba postów : 77451
Age : 38
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 18:39

REALISTA napisał:
http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,24181718,starosta-kolbuszowski-z-pis-zrezygnowal-na-dwa-dni-ze-stanowiska.html#s=BoxOpImg1

Starosta kolbuszowski z PiS zrezygnował na dwa dni ze stanowiska. Dostanie potężną odprawę. "To mi się należy za harówkę"

Właśnie mamy początek końca PiS. Nie wiem kurna tylko, kto w zamian.

a po dwóch dniach wraca do roboty?
i poźniej znowu powtorka lol!
perpetuum mobile dobryżart
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
kamikaze

avatar

Liczba postów : 13664
Registration date : 28/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 18:57

REALISTA napisał:
http://rzeszow.wyborcza.pl/rzeszow/7,34962,24181718,starosta-kolbuszowski-z-pis-zrezygnowal-na-dwa-dni-ze-stanowiska.html#s=BoxOpImg1

Starosta kolbuszowski z PiS zrezygnował na dwa dni ze stanowiska. Dostanie potężną odprawę. "To mi się należy za harówkę"

Właśnie mamy początek końca PiS. Nie wiem kurna tylko, kto w zamian.

jak się ma takich ludzi we własnych szeregach to już wrogowie nie są potrzebni
nawet jak będą chcieli odebrać mu odprawę, to pewnie się nie uda
bo cała operacja jest zdaje się zgodna z prawem
nie jest to czynność pozorna bo facetowi status się zmienił: jest emerytem
ciekawe jak PIS z tego wybrnie

na moje oko powinni go choć z PIS'u wyjebać w trybie dyscyplinarnym
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Indiana
UFO Edukator
UFO Edukator
avatar

Liczba postów : 7273
Age : 41
Location : Chrzanów
Registration date : 30/08/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 19:00

Trochę nie rozumiem Waszej nagonki. Człowiek uzyskał wiek emerytalny, więc słusznie należy mu się emerytura. Jednak dopóki pracuje, nie może przejść na emeryturę, bo przepisy wymagają aby nie pracował. No to się chłopina zwolnił, a że radni uznali że dobrym starostą był, to jak załatwił sobie emeryturę w ZUS co zajęło mu dwa dni robocze, wybrali go na starostę ponownie.
I co w tym dziwnego? Chyba tyle, że człowiek musi kombinować nawet żeby emeryturę dostać scratch
I nie ma do tej mojej oceny fakt, czy gość jest z PIS-u czy PO. Jedynie odprawa według mnie się nie należy, bo to pozorne zwolnienie. Uczciwy człowiek by ją oddał, i po sprawie.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
sakitoru



Liczba postów : 644
Registration date : 17/09/2017

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 20:01

Hmm czyżby odebranie akcji w piątek pod info? Dolar pokaże..... Koło 8.00.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
zibi
S I L V E R TRADER
S I L V E R      TRADER
avatar

Liczba postów : 20693
Age : 43
Location : Himmlerstadt
Registration date : 23/05/2008

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 20:04

neuron napisał:
zibi napisał:
dziadek napisał:



https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/prof-orlowski-mowi-o-aferze-knf-podpalenie-systemu/16l7p4w

toś sobie znalazł autorytet , pana Orłowskiego , który też lubił dymać leszczy i zapewne by to powtórzył Shocked
zibi no k**wa
czym masz kogokolwiek na którego opinii byś się kiedyś wsparł ?? lol! lol! lol!

pan Orłowski to sam w dobrych czasach takie posadki zagrzewał , ąż mu się łza kręci Sad

z drugiej strony doskonale zna mechanizm przekrętów lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
zibi
S I L V E R TRADER
S I L V E R      TRADER
avatar

Liczba postów : 20693
Age : 43
Location : Himmlerstadt
Registration date : 23/05/2008

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 20:11

dziadek napisał:
dziadek napisał:
zibi napisał:
dziadek napisał:



https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/prof-orlowski-mowi-o-aferze-knf-podpalenie-systemu/16l7p4w

toś sobie znalazł autorytet , pana Orłowskiego , który też lubił dymać leszczy i zapewne by to powtórzył Shocked
...
A gdzie ja napisałem że to jest autorytet? To jedna z opinii z drugiej strony, opinia godna uwagi w sytuacji gdy majstruje się przy finansach publicznych w celu zbudowania partyjnego imperium!
Najwięcej przykładów to właśnie mamy jak PC/PiS dyma Suwerena i finanse publiczne począwszy od afery TELEGRAF, SREBRNA.....
I to jest afera że przejęty majątek parkowany jest na słupów: kierowców , sekretarki, pielęgniarkę czy asystentów a w tle szemrane cypryjskie spółki!
Może powiedz na ile wiarygodne jest to co Ty piszesz skoro przeważnie słowo w słowo jest to pisowska propaganda? Rzeczywiście uważasz że urzędnicy powinni mieć niekontrolowane uprawnienia do przejmowania prywatnych banków po wcześniejszym doprowadzeniu ich na skraj bankructwa? Shocked
Takie działanie jest wprost niebezpieczne dla finansów publicznych i na to zwrócił uwagę prof. Orłowski. Teraz czekam na reakcję ekonomistów pisowskich: dziadek był Żydem, ojciec TW a syn u Sowy ośmiorniczki wpier*alał!
Ta afera tak szybko się nie skończy bo tu zbyt dużo jest "na papierze i na taśmie" - jest ustawa pisana na zamówienie do której poprawki ktoś dyktował marszałkowi Terleckiemu w trakcie procedowania, jest propozycja korupcyjna.....i są kolejne nagrania! Kto mieczem  taśmą wojuje...... Twisted Evil

właśnie mam świeże niusy z samorządów gdzie się wypierdala peselowskopeowsie kurwiszony
ogólnie rzutem na taśmę miliony pobranych kredytów , do tego dziesiątki nowych pracowników pozatrudnianych na czas nieokreślony no i mnóstwo nieopłacanych faktur na które nie ma pieniędzy Evil or Very Mad


dziś takie czasy że każdy przy milionach chce majstrować , bo nawet jak się troszku beknie to i tak coś skapnie scratch

zapierdol i drobne nikogo nie interesują lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dziadek
Admin
avatar

Liczba postów : 10335
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 20:12


_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
zibi
S I L V E R TRADER
S I L V E R      TRADER
avatar

Liczba postów : 20693
Age : 43
Location : Himmlerstadt
Registration date : 23/05/2008

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 20:13

thorgall napisał:
Frater napisał:
Trochę luzu na tym smutnym jak ........forum lol!
Zapraszam na południową kawkę. ......i na pierogi z truskawkami  (o ile gosposia sobie poradzi) Laughing




o ja pier**le Shocked Shocked Shocked


kto to będzie sprzątał?

jak by jej tam mąki napchał i kichą zamięsił ,a potem ciasto wyrobił to byłby problem lol!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
zibi
S I L V E R TRADER
S I L V E R      TRADER
avatar

Liczba postów : 20693
Age : 43
Location : Himmlerstadt
Registration date : 23/05/2008

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 20:24

dziadek napisał:
https://www.rp.pl/Komentarze/181119355-Afera-KNF-Glapinski-i-Sokal-tez-powinni-odejsc.html

takie tandemy

Chrzanowski - Glapiński

Petru - Balcerowicz

Laughing
jak myślicie która maszyna więcej ukradła lol!


u nas w karaju zły nadzór finansowy jest od lat i powinno się to wyjebać wpiździeć , albo dać realne narzędzia scratch

taki np Ernest(jego firma) dwa dni po sygnałach z rynku że pojawia się np takie perpetum jak polisolokata powinien z marszu mieć zatrzymane uprawnienia

i skończyło by się wymyślanie cudów aby obywateli wypierdalać w kosmos alien
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 21:08

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 21:11

zibi napisał:
dziadek napisał:
https://www.rp.pl/Komentarze/181119355-Afera-KNF-Glapinski-i-Sokal-tez-powinni-odejsc.html

takie tandemy

Chrzanowski - Glapiński

Petru - Balcerowicz

Laughing
jak myślicie która maszyna więcej ukradła lol!


u nas w karaju zły nadzór finansowy jest od lat i powinno się to wyjebać wpiździeć , albo dać realne narzędzia scratch

taki np Ernest(jego firma) dwa dni po sygnałach z rynku że pojawia się np takie perpetum jak polisolokata powinien z marszu mieć zatrzymane uprawnienia

i skończyło by się wymyślanie cudów aby obywateli wypierdalać w kosmos alien

prezes KNF powinien byc wybierany w wyborach powszechnych
przez suwerena -właścicieli wkładów w bankach
tak jak postuluje Kukuz15
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 21:12

rozjebutalem stronę ?


Ostatnio zmieniony przez Osły dnia Nie 18 Lis 2018, 22:00, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
dziadek
Admin
avatar

Liczba postów : 10335
Location : Nowe Rybie
Registration date : 13/11/2007

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 21:25

Osły napisał:
zibi napisał:
dziadek napisał:
https://www.rp.pl/Komentarze/181119355-Afera-KNF-Glapinski-i-Sokal-tez-powinni-odejsc.html

takie tandemy

Chrzanowski - Glapiński

Petru - Balcerowicz

Laughing
jak myślicie która maszyna więcej ukradła lol!


u nas w karaju zły nadzór finansowy jest od lat i powinno się to wyjebać wpiździeć , albo dać realne narzędzia scratch

taki np Ernest(jego firma) dwa dni po sygnałach z rynku że pojawia się np takie perpetum jak polisolokata powinien z marszu mieć zatrzymane uprawnienia

i skończyło by się wymyślanie cudów aby obywateli wypierdalać w kosmos alien

prezes KNF powinien byc wybierany w wyborach powszechnych
przez  suwerena -właścicieli wkładów w bankach
tak jak postuluje Kukuz15
...
Bzdura!
Co będzie jak Suweren wybierze M. Suskiego? scratch (twierdził np. że po wprowadzeniu opłaty paliwowej paliwa nie zdrożeją wszędzie a tylko na stacjach benzynowych) Laughing

_________________
„Na rynku istnieją starzy traderzy i traderzy odważni. Ale bardzo mało jest starych i odważnych” Ed Seykota
...
https://www.youtube.com/watch?v=O-4oOvZ_K4g
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ufoforum.forumotion.com/
Osły

avatar

Liczba postów : 20550
Age : 39
Location : Barany Trading Room
Registration date : 18/05/2014

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 21:51

dziadek napisał:
Osły napisał:
zibi napisał:
dziadek napisał:
https://www.rp.pl/Komentarze/181119355-Afera-KNF-Glapinski-i-Sokal-tez-powinni-odejsc.html

takie tandemy

Chrzanowski - Glapiński

Petru - Balcerowicz

Laughing
jak myślicie która maszyna więcej ukradła lol!


u nas w karaju zły nadzór finansowy jest od lat i powinno się to wyjebać wpiździeć , albo dać realne narzędzia scratch

taki np Ernest(jego firma) dwa dni po sygnałach z rynku że pojawia się np takie perpetum jak polisolokata powinien z marszu mieć zatrzymane uprawnienia

i skończyło by się wymyślanie cudów aby obywateli wypierdalać w kosmos alien

prezes KNF powinien byc wybierany w wyborach powszechnych
przez  suwerena -właścicieli wkładów w bankach
tak jak postuluje Kukuz15
...
Bzdura!
Co będzie jak Suweren wybierze M. Suskiego?  scratch  (twierdził np. że po wprowadzeniu opłaty paliwowej paliwa nie zdrożeją wszędzie a tylko na stacjach benzynowych)  Laughing
bzdura - nie ma bardziej uczciwego sposobu (ze wszystkich ułomnych sposobow wyboru )
suweren wybierze - suweren poniesie konsekwencje=koszty

JAK NAJBARDZIEJ UCZCIWE I SPRAWIEDLIWE

a nie jak teraz za Glapinskiego maja wszyscy płacić

z tym , nie tak jak teraz jest z przewodniczącym KNF,
dopuściłbym odwołanie prezesa ze stanowiska z b. wysoką poprzeczką
np. potrzebna zgoda  Sejmu , Senatu i Prezydenta
przez sejm i senat odwołany by musiał być przez 3/5 składu

po odwolaniu na prezesa wchodzi nastepny na liscie (2-gi i kolejny )-zeby nie robic nowych wyborow


Ostatnio zmieniony przez Osły dnia Nie 18 Lis 2018, 21:59, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
sakitoru



Liczba postów : 644
Registration date : 17/09/2017

PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   Nie 18 Lis 2018, 21:57

Indiana.. masz dalej zablokowane prywatne wiadomości..... ktoś Cię musiał nieźle spamować. ;P Frater'??!!!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend   

Powrót do góry Go down
 
UFO 17 - 18 11 2018 r. Weekend
Powrót do góry 
Strona 3 z 4Idź do strony : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» UFO 17 - 18 02 2018 r. Weekend
» UFO - 10.09-11.09.2011 weekend
» UFO 30 12 2017 - 01 01 2018 r. Happy New Year!!!
» UFO-08-09.01.2011 WEEKEND
» UFO - 11-12.09.2010 - weekend

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Uniwersytet Futures i Opcji  :: Uniwersytet Futures i Opcji-
Skocz do: